fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישג שיא למעין שחף

האתלטית הקרייתית, שמייצגת את מכבי חיפה, עלתה לגמר הקפיצה לגובה באליפות אירופה שהתקיימה השבוע בשוויץ
מעין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)
מעין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)

 

מעין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)
מעיין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)

אתלטית מכבי חיפה, מעין פורמן שחף, עלתה בשישי שעבר לגמר אליפות אירופה בקפיצה לגובה ובכך הוסיפה עוד הישג גדול לרזומה המפואר שלה. מעין (28), קרייתית במקור, הפגינה יכולת מצוינת במוקדמות כאשר עברה ארבע פעמים את הרף בניסיונות הראשונים, החל מפ1.70 ועד 1.85.

בגובה 1.89 פסלה מעין בכל שלושת הניסיונות וסיימה את המוקדמות בתוצאה 1.85, שהספיקה לה כדי לעלות לגמר מהמקום ה-11. יצוין כי במהלך התחרות מזג האוויר היה גשום וגם הרוח הקשתה על הקופצות. כל הקופצות התקשו למצות את יכולתן והן היו

רחוקות מ-1.94, הגובה שהיה אמור להבטיח את העלייה לגמר. מעיין עלתה בזכות העובדה שלא פסלה אפילו פעם אחת עד גובה 1.89. בתחרות הגמר, שנערכה ביום ראשון, עברה מעין 1.85 בניסיון הראשון, אך פסלה שוב בכל שלושת הניסיונות בגובה 1.90 וסיימה את התחרות במקום ה~13 ביחד עם קופצת נוספת.

מעין נשמעה מרוצה בתום האליפות: "בסך הכול הייתה לי אליפות משביעת רצון, עליתי לראשונה בחיי לגמר הקפיצה לגובה באליפות אירופה, עם מיטב הקופצות ביבשת. פתחתי את הגמר מצוין כמו שתכננתי. עכשיו אתחיל להתאמן ולעבוד קשה כדי להתקדם צעד נוסף באליפות העולם, שתתקיים בבייג'ין _ סין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות