fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היינו כחולמים

זר איכותי במיוחד. ג'ימי הול צילום: איסר רביץ
זר איכותי במיוחד. ג'ימי הול צילום: איסר רביץ

תסתכלו היטב על טבלת הליגה הלאומית בכדורסל, תשפשפו את העיניים ותאמינו למה שאתם רואים – מכבי קרית מוצקין במקום השני, מיד אחריה עירוני קרית אתא. שתי הקבוצות נחו השבוע וייפגשו במוצאי שבת הבאה 12.1 לדרבי סופר מסקרן בהיכל גושן.

 

זר איכותי במיוחד. ג'ימי הול  צילום: איסר רביץ
זר איכותי במיוחד. ג'ימי הול צילום: איסר רביץ

 

 

דרבי הקריות של הליגה הלאומית בכדורסל, בין מכבי קרית מוצקין ועירוני קרית אתא, היה אמור להתקיים ביום שלישי ונדחה למוצאי שבת 12.1, בשל יציאתו של מאמן אתא, שרון אברהמי עם נבחרת העתודה של ישראל לחו"ל. זמן טוב לעשות סיכום ביניים. ואיזה כיף לכתוב על שתי הקבוצות שלנו. התרגלנו לראות בשנים האחרונות את עירוני עזריאלי קרית אתא בחלק העליון של הטבלה, פעמיים היא הייתה במרחק של ניצחון אחד בלבד מליגת העל, אבל לראות את מכבי מוצקין במקום השני, זו כבר אופרה אחרת, שלא התרגלנו אליה.

 

 

זר מצוין. חביאר קרטר  צילום: מכבי מוצקין
זר מצוין. חביאר קרטר (צילום: מכבי מוצקין)

 

יאמר מיד, מוצקין הרוויחה את מקומה בצמרת הגבוהה ביושר רב, תשעה נצחונות, לצד שני הפסדים בלבד, יתרה מכך – שמונה נצחונות רצופים, רובם בהפרשים גבוהים, לא נותנים מקום לספקות, מכבי מוצקין מודל 2018, מעכשיו 2019, היא קבוצה חזקה מאוד, מאוזנת, מגובשת, רעבה ומלאת תשוקה. היא גם מאוד צנועה וזה מרכיב חשוב להצלחה.

המדהים הוא שמוצקין עברה במהלך הקיץ שינוי קיצוני. אומנם ההנהלה נשארה אותה הנהלה, בסך הכל שני אנשים "משוגעים", מעל הכל היו"ר משה גרוסמן, לצידו מנהל הקבוצה המסור קובי פינטו. כשיש שניים כאלה השמיים הם הגבול. ביחד איתם נשאר גם מאמן הקבוצה רועי פרל, שעשה עבודה מצוינת בעונה שעברה, אחרי שהצטרף במהלך העונה וכמעט הוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון. פרט לאלה נותר שחקן אחד – הקפטן נועם מטלון, שחקן אחד עם ערך מוסף גבוה, גם שחקן מצוין, גם אישיות נדירה וגם קפטן חיובי. שני זרים, חביאר קרטר המצוין וג'אמר סמולאס, תורמים חלק נכבד להצלחה וכל היתר ישראלים מצוינים: זיו בן צבי, גל טסלר, עומר טל, אופק בן יעקב, תומר שניג ועוד כמה צעירים.

כאמור, במוצאי שבת הבאה – 12.1 תארח מוצקין בביתה את עירוני קרית אתא לדרבי סופר מסקרן יוקרתי וגם חשוב מבחינה מקצועית-טבלאית. הכל יכול להיות, אבל עוד לפני כן, כבר היום, תצא מוצקין למשחק חוץ קשה נגד הפועל עפולה, במטרה להמשיך במומנטום ולהגיע לדרבי במורל גבוה.

מנגד עירוני עזריאלי קרית אתא, עם מאזן של שמונה נצחונות ושלושה הפסדים הוכיחה עד עכשיו שגם העונה היא תהיה פקטור משמעותי. בדומה למוצקין גם באתא נעשו שינויים רבים בקיץ, המאמן שרון אברהמי, שהצטרף באמצע העונה שעברה שחרר בקיץ את רוב השחקנים והביא במקומם שחקנים איכותיים מאוד. פרט לקפטן גיא דותן והגארד דניאל דנינו, שנשארו, כל היתר הוחלפו. שני הזרים מצוינים, בעיקר ג'ימי הול – שחקן ענק, שמופיע כמעט לכל משחק ונותן הצגה. לעומתו, אצל דנזל לוינגסטון, שחקן מוכשר מאוד בפני עצמו, תלוי על איזה צד הוא התעורר בבוקר. יונתן מור, שמסתמן כתומר גינת הבא, שני המתאזרחים המצוינים קלארק רוזנברג וג'ורדן לואיס, וגם ניב אוזן הכישרוני, שהגיע ממוצקין, משלימים סגל מצוין. לפני דרבי הקריות מצפה לחניכיו של אברהמי משימה גדולה, לנצח מחר בשעה 19:30 בהיכל הספורט באתא את מכבי חיפה. ניצחון כאן יביא את הקבוצה במורל גבוה במיוחד לדרבי הקריות במוצאי שבת הבאה במוצקין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות