fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני דבורין: "לעולם לא אשכח את הערב הזה"

שדר הספורט המיתולוגי התרגש מאוד מערב הוקרה שאירגן עבורו איגוד עיתונאי הספורט של חיפה לרגל צאתו לגמלאות. דבורין הודה במילים חמות ליו"ר האיגוד יוני הללי, שיזם את האירוע, ואת איגוד העיתונאים. אנשי ספורט מכל גוני הקשת השתתפו באירוע

בחמישי שעבר נערך במלון לאונרדו בחיפה ערב פרידה מיוחד לכבודו של איש הרדיו המיתולוגי, דני דבורין, שיצא לגמלאות אחרי 42 שנות קריירה מדהימה. באירוע השתתפו בני משפחתו של דבורין, חבריו, נציגי ההתאחדות לכדורגל, בראשם מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן, רופא ההתאחדות ד"ר מרק רוסנובסקי, מנהל אגף ההדרכה פיני קינן ואיש קשרי החוץ של ההתאחדות טובי מלאך. את מועדון כדורגל מכבי חיפה ייצג המנכ"ל איתמר ציז'יק ואת הפועל חיפה ייצג דובר המועדון נועם רגב.

בנוסף השתתפו באירוע שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ', מאמן השוערים גיורא אנטמן, העיתונאים אשר גודלברג ורוני דיאון וחברי איגוד עיתונאי הספורט של חיפה: יוני הללי, איציק גולדשטיין, דורון בן דור, ליאב נחמני, אורי ירון, עמוס כרמלי, שלמה וייס, איציק אהרונוביץ', תומר לוי, אבי פנחס, איציק יצחקי ואיסר רביץ.

דני דבורין וחברי אגודת העיתונאים (צילום: איסר רביץ)

הללי הנחה את האירוע וסיפר כי הרעיון לקיים ערב פרידה מיוחד לדני דבורין נולד כשהוא ודבורין ישבו בלובי במלון באזרביג'אן, לשם יצאו השניים כדי לסקר את משחקה של הנבחרת בחודש ספטמבר. דבורין סיפר להללי כי הוא יוצא לגמלאות והללי הבטיח כי ידאג לקיים ערב פרידה מיוחד לכבודו.

במהלך הערב נשאו דברים: הללי, גוטמן, גודלברג, ציז'יק, קינן, רוסנובסקי, מלאך, ירון, דיאון ונחמני. כולם ציינו את גדולתו של השדר הנפלא, על היותו כל קודם אדם מיוחד, איש צנוע, ישר, מקצוען מהדרגה הראשונה, ענייני, הומני, חבר אמיתי, איש משפחה למופת ומודל לחיקוי.

דבורין סיכם את הערב בנאום קצר. הוא התרגש מאוד, הודה בחום להללי ולאיגוד עיתונאי הספורט של חיפה, ציין כי למיטב ידיעתו לא היה תקדים לערב מיוחד כזה לכבודו של עיתונאי וסיכם כי לעולם הוא לא יישכח את הערב הזה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות