fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דנה משיח חתמה בקרית אתא

הליברו של עירוני קרית אתא, שהצטיינה בסוף העונה שעברה, חתמה לשנתיים נוספות. גם קרוק סגרה. כעת מחכים לענבר וינרסקי וליבי חיים. אתא מוותרת על אירופה

קבוצת הנשים בכדורעף של עירוני קרית אתא החלה לאחרונה לארגן את הסגל לעונה הבאה. בשבוע שעבר חתמה הליברו דנה משיח (19, 1.74 מ') לשתי עונות נוספות. למרות גילה הצעיר החליט מאמן הקבוצה ישראל אשר לתת לה את תפקיד הליברו, לאחר שהרשימה במשחקים בהם שותפה בחצי השני של העונה שהסתיימה.

בנוסף למשיח סגרה נטשה קרוק לעונה נוספת. המגמה של הקבוצה היא לחתים את הסגל הישראלי ששיחק בעונה שעברה, כעת מחכים לתשובה מענבר וינרסקי והקפטנית ליבי חיים, שאותן המאמן מאוד מעוניין להשאיר בקבוצה. באתא מקווים שאלה סעדה, שנתנה עונה גדולה ומתכננת ללמוד בקולג' בעונה הבאה, תישאר בכל זאת בקבוצה. אם אכן סעדה תשנה את תוכניתה יש סיכוי גדול שהיא תמשיך לשחק באתא.

בעניין הזרות אין חדש. סוכן השחקניות התבקש לסגור עם אולגה ארגרדט המצוינת לעונה נוספת. בנוסף אתא תנסה להביא זרה טובה בעמדת המוסרת. לגבי הזרה השלישית יוחלט רק אחרי שהסגל הישראלי ייסגר.

הנהלת הקבוצה החליטה לוותר גם השנה על השתתפותה במשחקי גביע אירופה, מאותה סיבה שוויתרה בכל השנים הקדומות – בעיית תקציב.

סגרה לשנתיים. דנה משיח והיו"ר יעקב טאוב  צילום: טל משיח
סגרה לשנתיים. דנה משיח והיו"ר יעקב טאוב צילום: טל משיח

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות