fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשתי מילים: לא כוחות

הקבוצה הטובה יותר זכתה באליפות. מכבי חיפה עם הליברו הקרייתית אדוה זינובר (בירוק) חוגגת צילום: דורון גולן
הקבוצה הטובה יותר זכתה באליפות. מכבי חיפה עם הליברו הקרייתית אדוה זינובר (בירוק) חוגגת צילום: דורון גולן

זה נגמר במפח נפש גדול. מעופפות עירוני קרית אתא הובסו על ידי מכבי חיפה בסדרת גמר הפלייאוף על אליפות המדינה בסוויפ – 3:0. מכבי חיפה חגגה בקרית אתא זכייה היסטורית באליפות המדינה והשלימה דאבל ראשון בתולדות המועדון. ומי חגגה עם חיפה? זוללת התארים אדוה זינבור

קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא סיימה עונה טובה במפח נפש, אחרי שנוצחה בסדרת גמר הפלייאוף על אליפות המדינה בסוויפ 3:0. הקבוצה המנצחת-מכבי חיפה הוכיחה שהיא מספר אחת בליגה והיא בהחלט ראויה לתואר, שהתווסף לזכייה בגביע המדינה חודש קודם. למכבי חיפה זה היה גביע ראשון, אליפות ראשונה וכמובן דאבל ראשון בעונת שיא.

שתי הקבוצות שיחקו בסדרת של הטוב מ-5 משחקים. חיפה ניצחה במשחק הראשון בקרית אתא 3:1, ובכך גנבה את יתרון הביתיות וסללה לעצמה דרך קלה ובטוחה לזכייה באליפות. ההמשך היה 1:3 לחיפה במשחק השני, בחמישי שעבר,  ו-3:0 במשחק השלישי שהכריע את הסדרה. שלושה ניצחונות והפרש מערכות 2:9 אומרים הכל.

 הקבוצה הטובה יותר זכתה באליפות. מכבי חיפה עם הליברו הקרייתית אדוה זינובר (בירוק) חוגגת צילום: דורון גולן
הקבוצה הטובה יותר זכתה באליפות. מכבי חיפה עם הליברו הקרייתית אדוה זינובר (בירוק) חוגגת
צילום: דורון גולן

אתא הגיעה לסדרת הגמר במורל גבוה אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון וזכתה ביתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף, אבל זה לא ממש עזר לה. בכל הסדרה  אתא הובילה בפתיחת המערכות ונוצחה במאני טיים של כל מערכה, מה שהצביע על ניסיון של האורחות מחיפה, בעיקר של הזרות המצוינות, לעומת פיק ברכיים של מעופפות אתא, בעיקר של השחקניות הישראליות הצעירות והמוכשרות, גם הזרות, למעט אולגה ארגרדט המצוינת אכזבו. הייתה חסרה שחקנית קלאץ שתספק את הסחורה במאני טיים. בקבוצה קיוו שנטשה קרוק תהיה זו שתעשה את ההבדל, אבל היא לא הצליחה להפגין את היכולות הגבוהות שאפיינו אותה בשנים הקודמות בקבוצה.

ליבי ליבי עם מאמן אתא ישראל אשר שנתן את הנשמה וייחל לאליפות ראשונה בקריירה היפה שלו: "7 חודשים אנחנו משפחה", אמר אשר בתום המשחק, והוסיף: "עבדנו קשה מאוד כדי להגיע למעמד הזה, לצערי לא הצלחנו, אין מה לעשות הן היו יותר טובות והגיע להן לזכות בתואר". בהמשך הודה אשר לשחקניות ולכל הצוות המסייע, בעיקר ליו"ר העמותה יעקב טאוב, אליו גם העביר מסר: "אחרי שנים של טלטלות ושינויים בנינו כאן סגל טוב, היה חסר קצת מזל, אבל איתי, או בלעדי, חשוב לבנות על הסגל הזה לעונה הבאה, עם שינויים קלים אפשר יהיה לזכות גם בתארים".

שחקניות הקבוצה, בעיקר הצעירה אלה סעדה, שעשתה עונה נפלאה לקחו קשה את ההפסד. סעדה אף מיררה בבכי וכולם, כולל הוריה, עודדו אותה. בצד השני הייתה כמובן שמחה גדולה. ומי ששמחה במיוחד הייתה הליברו הבלתי נלאית אדוה זינובר, שבקיץ הצטרפה למכבי חיפה, אחרי שטאוב ויתר עליה. אדוה הביאה לחיפה את היכולת הגבוהה והווינריות והוסיפה עוד דאבל לשלל התארים (איבדנו את המספרים) בהם זכתה בשלוש קבוצות _ הקרייתים קרית חיים, הפועל עירוני קרית אתא ומכבי חיפה, והיא עדיין פקטור משמעותי בנבחרת ישראל.

אז זהו זה, ירד המסך על עונת 2015-2016, אתא אומנם לא זכתה בתארים, אבל כפי שאמר אשר – נבנתה כאן קבוצה טובה, קבוצה בריאה, קבוצה מגובשת ושמחה, קבוצה שראויה להמשיך בעונה הבאה, עם שינויים מינוריים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות