fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפקט החלפת המאמן לא עבד

"הפגרה באה בזמן". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ
"הפגרה באה בזמן". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ

 

עירוני קרית אתא יצאה בשישי שעבר למשחק חוץ בכפר קנא עם מאמן חדש, פטריסיו סייג. זה לא עזר, אתא נוצחה 2:3, אחרי שהובילה פעמיים

משהו רע עובר על מכבי עירוני קרית אתא. אחרי שני משחקים בהם זכתה הקבוצה בנקודה אחת בלבד – תיקו 2 בכאוכב ותבוסה ביתית 3:0 לרובי שפירא, יצאה הקבוצה למשחק בכפר קנא ונוצחה שוב 2:3. הפעם על הקווים עמד המאמן חדש/ישן פטריסיו סייג, שהחליף את חיים לוי שפוטר.

בדרך כלל החלפת מאמן מביאה לשינוי, לפחות במשחק הראשון, זה לא קרה. אתא אומנם הובילה פעמיים 1:0 (לוהאב כיאל – דקה שלישית) ו-2:1 (לירון אלימלך – דקה 31), אבל בסיום ירדה מנוצחת. פעם נוספת הגנת הקבוצה ספגה בצרורות. קבוצה שסופגת 8 שערים בשלושה משחקים לא יכולה להגיע לפלייאוף העליון.

את נדנדת השערים מכנה סייג "רולטה", והוא מתקשה להסביר למה הקבוצה סופגת כל כך הרבה שערים. "אני יכול להגיב על השבוע שבו אני נמצא, בעיקרון הייתי רק באימון אחד. אתחיל השבוע לנסות לארגן את ההגנה. ממה שאני רואה יש בעיה במשחק ההגנה של כל הקבוצה".

"הפגרה באה בזמן". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ
"הפגרה באה בזמן". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ

הקבוצה לדעתך נמצאת כרגע במשבר?

"אני לא יכול להגיד לך אחרי יומיים שאני בקבוצה. נראה לי לא חכם להגיב על כך כעת".

כמאמן החדש, אתה מאמין בקבוצה, מה אתה מתכוון לעשות אחרת?

"קודם כל לארגן אותם מההתחלה, שיתחילו להאמין בעצמם שוב. אני ארצה לסדר את משחק ההגנה של כל הקבוצה, להתחיל מההתחלה, יש גם הרבה שחקנים חדשים. יש לנו עשרה ימים לעבוד בפגרה, כל אחד יקבל את הצ'אנס שלו, אצלי ידוע שמי שטוב משחק".

אתה מאמין שאפשר בכל זאת להגיע לפלייאוף העליון?

"לא יודע, תשאל אותי עוד חודשיים".

על סמך המחזורים הראשונים שאתא נראתה טוב והעלתה את רף הציפיות, מהמקום הזה אפשר להגיע לדברים יפים העונה?

"הקבוצה היא קבוצה טובה, יש שחקנים מאוד טובים בקבוצה, שלא יהיה ויכוח. יש שילוב טוב בין השחקנים היותר מבוגרים לבין הצעירים, לא חסר כישרון. אני מאמין במקום ובקבוצה".

מבחינתך הפגרה באה לך בזמן?

"לי באופן אישי כן. להכיר את כולם, להבין מה הם חושבים, מה הם רוצים באמת. אני לא אוהב להגיע לקבוצה ללא מטרות. אני מקווה שיהיה בסדר".

לאחר הפגרה תחזור אתא סוף סוף לארח בביתה במשחק חשוב מול הפועל מגדל העמק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות