fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדום ראשון בקריירה

 

בגיל 32 ועם רקורד של 14 שנים בבוגרים עומרי אלון לא הורחק אף פעם. בשישי שעבר זה קרה והשופט טעה. אתא הובסה בביתה 3:0

13 שנים שיחק עומרי אלון כשוער בליגת העל ובליגה הלאומית. העונה הוא מגן על השער של עירוני קרית אתא בליגה א' ומשלים 14 עונות. עד שישי שעבר מעולם הוא לא הורחק בכרטיס אדום, גם לא בצהוב שני ואפילו לא ספג באף עונה 5 כרטיסים צהובים. בשישי שעבר הוא נתקל בשופט תאמר סעד, ש"אכל" הצגה נהדרת מחלוץ הפועל כפר קנא ושרק לבעיטת עונשין לחובת אתא פשע ושלף כרטיס אדום לאלון בטענה כי הכשיל את החלוץ.

אלון התייחס לעניין בחיוך מר: "השופט הראשי קנה את ההצגה של החלוץ, לא נגעתי בו, אבל ההצגה שלו הייתה טובה. הקוון שהיה קרוב לאירוע לא התערב והשופט הוציא לי אדום, כרטיס אדום ראשון בקריירה. חבל מאוד".

השריקה לפנדל הייתה בדקה ה-90, כשהאורחים מכפר קנא הובילו 0:1. מכיוון ששאול דה צ'וקרל ביצע את שלושת החילופים נכנס שחר סימן לשער. האורחים כבשו ועלו ליתרון 0:2 ועוד לפני שהשעון עשה סיבוב שלם ספגה אתא שער נוסף וירדה מובסת בתוצאה 3:0.

עומרי אלון סיכם את המשחק: "התוצאה ממש לא משקפת. פתחנו מצוין ובחמש הדקות הראשונות החמצנו שני מצבים של 100 אחוז. בהמשך כפר קנא כבשה שער והסתגרה ואז כבר היה קשה מאוד לחזור. חבל כי עכשיו שוב אנחנו צריכים להסתכל אחורה בדאגה". ביום שישי תצא אתא למשחק חוץ נגד אסי גלבוע.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות