fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אברי מונצ'ר: צ'אנוב שוער ענק וספורטאי ענק

אברי מונצ'ר נזכר ברגעים הגדולים שחווה עם ויקטור צ'אנוב בזמן ששימש בתפקיד מאמן הכושר של מכבי חיפה, וכבר מתגעגע
מקצוען עם נשמה. ויקטור צ'אנוב ואברי מונצ'ר (צילום: פרטי)

השבוע התבשרנו כי השוער האגדי של מכבי חיפה בתחילת שנות ה-90 ויקטור צ'אנוב הלך לעולמו בגיל 57. אוהדי מכבי חיפה לא ישכחו לעולם את השוער האגדי. מנכ"ל עמותת הספורט בקרית מוצקין, אברי מונצ'ר שימש באותה תקופה בתפקיד מאמן הכושר של מכבי חיפה והוא נזכר ברגעים הגדולים שחווה עם השוער הענק.

מונצ'ר: "צ'אנוב הגיע למכבי חיפה בקדנציה השנייה של שלמה שרף והקבוצה הייתה בדיוק אחרי תבוסה 5:0 לנתניה. שלמה ויענקל'ה, שמעו על השוער הענק מברית המועצות והחליטו להביא אותו, ומיד התברר כבינגו. מהרגע שדרך על הדשא בקרית אליעזר הקבוצה רצה לדאבל ואין ספק שבואו של שוער ענק בקנה מידה בינלאומי כמו צ'אנוב היוו את הקטליזטור להצלחה הגדולה ולהישגים יפים.

מקצוען עם נשמה. ויקטור צ'אנוב ואברי מונצ'ר (צילום: פרטי)
מקצוען עם נשמה. ויקטור צ'אנוב ואברי מונצ'ר (צילום: פרטי)

"צ'אנוב נתן תצוגות מדהימות של שוער. הייתה לו יכולת ייחודית לבשל שערים באמצעות מסירת דרופ-קיק, היישר אל החלוץ, דבר שהיה נדיר לראות אצל שוערים. זכור לי משחק נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, בו נודע לצ'אנוב שאחד מבני משפחתו הקרובים מצוי במצב קשה בבית חולים. אמרנו לו: 'ויקטור צא לבית החולים אנחנו נסתדר'. ויקטור לא הסכים בשום פנים ואופן ואמר: "קודם המשחק ואז אסע לחיפה".

"הוא היה מקצוען אמיתי, עבד קשה, שימש דוגמא לשחקנים ולקולגות שלו ופתח את הדלת עבור שחקנים בינלאומיים אחרים שהגיעו לישראל בעקבותיו".

"היה שלום מקצוען עם נשמה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות