fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיירת ההורים בקרית אתא מתרחבת ומחפשת מתנדבים

סיירת הורים. צילום: עיריית קרית אתא
סיירת הורים. צילום: עיריית קרית אתא

סיירת ההורים בקרית אתא מגבירה את פעילותה במטרה להפגין נוכחות במוקדי הבילוי המרכזיים של בני הנוער בעיר ולצמצם את הסיכונים שהם נחשפים אליהם.

בשבוע שעבר קיימו 60 חברי הסיירת ערב גיבוש בבית יד לבנים שכלל גם טקס חנוכה ומגוון פעילויות המגבשות את צוות ההורים ומשמרות אותם לפעילויות עתידיות בעיר. הטקס כלל מפגש היכרות עם מפקד נקודת השיטור החדש ליאור חן אשר ציין כי הוא מאמין בפעילות הסיירת ומתכוון לסייע להם בהרחבת הפעילות כולל הרצאות בתוך בתי הספר למורים, הורים ותלמידים וגיוס חברים נוספים.

סיירת ההורים (צילום: עירית קרית אתא)
סיירת ההורים (צילום: עירית קרית אתא)

הסיירת המופעלת ע"י הורים מתנדבים, פועלת בשיתוף פעולה עם הפיקוח העירוני והמשטרה וכן עם גופים התנדבותיים דומים ובכך מעצימה את כוחם של גורמי המניעה, הפיקוח, האכיפה והביטחון בקרית אתא. ההורים בסיירת עוברים קורס ייעודי והכשרה מקצועית במגוון נושאים הקשורים לגיל ההתבגרות ולמשימה העומדת בפניהם. ההכשרות מסייעות להם ללמוד ולהתמודד בצורה טובה יותר עם תרבות הבילוי של בני הנוער, להגביר את  מעורבותם של ההורים בחייהם של הילדים ולחזק את תחושת הקהילתיות של התושבים, אשר לה תרומה מכרעת בתחושת הביטחון האישית של התושבים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות