fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוכן סמוי הביא למעצרם של חשודים בסחר בסמים ורכוש

משטרת ישראל עצרה ביום שלישי לפנות בוקר 26 חשודים בעבירות סחר בסמים ורכוש, בתום מבצע סמוי של הפעלת סוכן משטרתי באזור קריות וחיפה.

במסגרת המאבק המתמשך  של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה הפוגעות במרקם החיים ועל מנת לאפשר שגרת חיים בטוחה לאזרח הנורמטיבי, הפעילה משטרה ישראל סוכן סמוי, שפעל בקרב העבריינים לאורך תקופה ארוכה, כאשר לפנות בוקר יום שלישי עם מעצרם של החשודים, החל השלב הגלוי של החקירה והמשטרה עצרה עד כה 26 חשודים בעבירות סחר בסמים ורכוש.

גל המעצרים של החשודים היה מתואם עם כלל הכוחות שהשתתפו במבצע שבמסגרתו אותרו ונעצרו בעת ובעונה אחת כלל החשודים, תושבי חיפה, קריות, דלית אל כרמל ועוספיה. לצד חיפוש בבתיהם ותפיסת ראיות הקושרות אותם לחשדות  ולעבירות המיוחסות ובכלל זה סמים ואקדח. כמו כן חולטו מהחשודים כלי רכב שונים בהם אופנועים וטרקטורון בשווי כולל של למעלה מחצי מליון שקלים.

מדובר בסוכן משטרתי שפעל בקרב החשודים לאורך כשנה, במהלכה רכש את אמונם ופעל בסביבתם באין מפריע או חשד, ובאופן זה הצליח לרכוש מהחשודים במספר הזדמנויות שונות סמים, לרבות קוקאין, LSD, וחשיש, תוך איסוף הראיות הנדרשות נגדם.

החשודים יובאו בהמשך ובהתאם לצרכי החקירה לדיון בבית משפט השלום בעכו, בבקשה להאריך את מעצרם. החקירה בראשיתה וצפוים מעצרים נוספים. מהמשטרה נמסר כי היא תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להלחם בתופעות פשיעה חמורות, על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות