fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודנט מהטכניון הודה ברצח ולדימיר דרנוב

בן 29 מחיפה חשוד כי דקר למוות את הספורטאי ולדימיר דרנוב מקרית אתא. מפרטי החקירה עולה כי סכסוך החל בין השניים בערב הסילבסטר כשבילו במועדון "הפלמינגו" בצ'ק פוסט
ולדימיר דרנוב
ולדימיר דרנוב (צילום: נחום סגל)

צעיר בן 29 תושב חיפה, הודה כי רצח את ולדימיר דרנוב, שחקן הפועל עירוני קרית אתא בכדורעף בעת שבילה במועדון בצ'ק פוסט בערב חג הסוכות. החשוד, נעצר ביום חמישי האחרון ומעצרו הוארך עד ל-11 לאוקטובר על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה.

ולדימיר דרנוב
ולדימיר דרנוב (צילום: נחום סגל)

ימ"ר חוף היה עסוק לילות כימים בפענוח הרצח של הספורטאי המצטיין מחוץ למועדון המלינה בצ'ק פוסט. דרנוב היה ללא עבר פלילי, ולחוקרים היו חומרים רבים, אך לא קצה חוט בדבר זהות החשוד ברצח. ביום שישי הותר לפרסום דבר מעצרו של החשוד, ובימ"ר חוף ניהלו חקירות מול החשוד, לבסוף הודה ברצח ושיחזר את האירוע.

 מהחקירה עולה העימות בים השניים החל, בליל מסיבת הסילבסטר ב– 31 לדצמבר 2011. שתי הקבוצות בילו במועדון הפלמינגו בצ'ק פוסט, שם התפתחה תגרה בין השניים. החשוד ברצח טען כי המנוח, דרנוב סטר לו והיכה אותו עד שהצטרך טיפול רפואי.

עו"ד תומר נוה
"מרשי נמצא בחרדות". עו"ד תומר נוה (צילום עצמי)

השניים נפגשו שוב מחוץ למועדון המלינה כעבור עשרה חודשים ולהט הפלשבק הסתיים ברצח.

עו"הד תומר נוה ואסף כהן קבלו בערב חג סוכות את תיק הרצח.
 "החשוד ללא עבר פלילי לומד בטכניון נקלע לסיטואציה מכורח הנסיבות. בעבר היה קטטה שנחבל בראשו כתוצאה מהמנוח שפצע אותו. קבלנו את הדוח הרפואי מבית החולים וממנו עולה כי יש לחשוד חתך בקרקפת ובשפה בעקבות האירוע האחרון ויש לו צלקות מזה. הוא מאד מתוח מכל הסיטואציה. הוא סיפר כי פגש את המנוח במועדון וטען כי המנוח אמר לו לבוא החוצה".

 דרנוב  הובא למנוחות ביום רביעי שעבר בחלקת בית העלמין של קיבוץ החותרים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות