fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוסעים בתחבורה הציבורית? צפו לשיפורים

תיקונים הנדסיים ב~40 תחנות מטרונית במטרופלין חיפה יבוצעו באופן מיידי, ישופר המידע לנוסע ויותקן שילוט דיגיטלי נוסף

בשבוע שעבר נפגשו נציגי ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל _ "תחבורה בדרך שלנו" והנהלת יפה נוף, החברה המתכננת של מערך התחבורה במטרופולין חיפה, כדי לדון בסוגיות שונות שנוסעי התחבורה הציבורית במטרופולין מתמודדים איתן. בין היתר נידונו בפגישה גם הנושאים של נגישות לעיוורים, שיפור מידע לנוסעים, אדיבות נהגים, תשתיות ובטיחות ופניות הציבור.

בפגישה שהתקיימה במשרדי חברת יפה נוף, השתתפו גם מיכל דדון, מנכ"לית העמותה למען העיוור בחיפה, רותי זוסמן, ראש מחלקת פניות הציבור בעיריית חיפה ורמי טברזר, מנהל התפעול בחברת דן בצפון המפעילה את המטרונית בחיפה.

שירות והטיפול בפניות ציבור הנשלחות למטרונית ישופר. המטרונית [צילום: רונן טופלברג]
שירות והטיפול בפניות ציבור הנשלחות למטרונית ישופר. המטרונית [צילום: רונן טופלברג]
אחד הפתרונות שגובשו וצפוי להיות מיושם באופן מיידי הוא תיקונים הנדסיים בכ~40 תחנות מטרונית, דבר שיבטיח היצמדות המטרוניות למדרכה בצורה מושלמת יותר. נושא נוסף שמטופל בעקבות הפגישה הוא שיפור המידע לנוסע: הגברת עוצמת הכריזה הפנימית במטרוניות, הצגת זמני נסיעה גם של אגד בתחנות משותפות עם המטרונית. במקביל מותקנים כעת כ~500 שלטים דיגיטליים נוספים ברחבי המטרופולין.

עוד סוכם בדיון, כי השירות והטיפול בפניות ציבור הנשלחות למטרונית ישופר, כאשר יפה נוף תקבל מהארגון של נוסעי התחבורה הציבורית מידע על תלונות חריגות שהועברו לדן בצפון ולא טופלו, והארגון יקבל נתונים על תלונות המתקבלות על עצירה של נהגים בריחוק מהמדרכה. מנהל התפעול של החברה שנכח במפגש, הביע את נכונותו לשיתוף הפעולה עם הארגון כמענה לבעיות שהוצגו.

מנהל סניף צפון בארגון, אביעד מרדכי, שיזם וריכז את המפגש: "פעילי הארגון נוסעים במטרונית ובאוטובוסים ביומיום ו'חיים' את התחבורה הציבורית, ובנוסף אנו מקבלים מאות פניות באתר הארגון בנוסף לפניות באמצעות הרשתות החברתיות והדואר אלקטרוני, ולכן מכירים היטב את המצב בשטח. מפגשים כאלה מאפשרים לנו להעלות את הצרכים בפני הגורמים הממונים, כולל משרד התחבורה וחברות האוטובוס ועל כך תודתנו ליפה נוף על מוכנות ויוזמה לשיתוף ציבור מסוג זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות