fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת ביגה פותחת סניף בגרנד קניון בהשקעה של 2 מיליון שקלים

סניף שלישי של רשת בתי קפה "ביגה" ייפתח בעופר גרנד קניון חיפה. יאיר מלכה: "הקונספט החדש, המבדל עצמו משאר רשתות הקפה הקיימות בישראל, עובד"
רשת ביגה (צילום אלעד גוטמן)
רשת ביגה (צילום אלעד גוטמן)

רשת ביגה, אשר נפתחה לאחרונה על ידיי איש העסקים יאיר מלכה, פותחת בימים אלו סניף שלישי, בגרנד קניון בחיפה. סניף זה מצטרף לשני הסניפים הקיימים ברחוב חורב על ציר הכרמל ובמרכז קרית טבעון. בתחילת חודש מאי יפתח סניף נוסף ברחוב אח"י אילת בקריית חיים ובהמשך יפתח סניף גם בקריון. ההשקעה בסניף החדש נאמדת בכשני מיליון שקלים.

יאיר מלכה (צילום: אילן הלד)
יאיר מלכה (צילום: אילן הלד)
רשת ביגה (צילום אלעד גוטמן)
רשת ביגה (צילום אלעד גוטמן)

הסניף החדש (כשר) שעוצב בסגנון בולז'רי פטיסרי נוסח פריזאי, ישתרע על שטח של כ – 200 מ"ר וימוקם בקומה שלישית של הקניון. הסניף כולל מעדניית בוטיק על טהרת הבריאות, מאפים, עוגות, לחמים, ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים. בית הקפה מכיל כ- 100 מקומות ישיבה.

לדברי יאיר מלכה, מנכ"ל רשת הקפה ביגה: "שני הסניפים של רשת ביגה הפועלים בצפון הארץ, מוכיחים כי הקונספט החדש, המבדל עצמו משאר רשתות הקפה הקיימות בישראל, עובד. הצרכן הישראלי מחפש חווית קפה אחרת בשילוב תפריט המושתת על מנות בריאות".

לדבריו: "בימים אלה אנו מחפשים באופן סלקטיבי, מיקומים לפתיחת סניפים נוספים של ביגה, גם במרכז הארץ. כמו כן השנה מתכננת הרשת לפתוח עוד ארבעה סניפים נוספים ברחבי הארץ, במטרה להביא לישראל את חווית אירופה הקלאסית בייחודה הקולינרי והעיצובי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות