fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת לאטי יזמות תקיים פסטיבל מכירות בסוכות

"פרויקטים כאלה נראו עד כה רק בתל אביב". פארק הרקפות (הדמיה: OLIN)
"פרויקטים כאלה נראו עד כה רק בתל אביב". פארק הרקפות (הדמיה: OLIN)

חברת לאטי יזמות תקיים במהלך חול המועד סוכות, בין התאריכים 18-23 באוקטובר, פסטיבל מכירות ייחודי בפרויקטים: פארק הרקפות בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, ARTISTS במשכנות האומנים בקרית מוצקין ופיבקו מול הים במבואות המערביים של חיפה. החברה תעניק תנאי תשלום מיוחדים לרוכשים  ובראשם תאפשר לשלם רק 20 אחוז עם חתימת החוזה, כאשר היתרה תשולם בכניסה לדירה ללא ריבית. פסטיבל המכירות יתקיים במשרד המכירות של החברה בגבעת הרקפות בקרית ביאליק.

פרויקט המגורים  פארק רקפות יכלול כ-200 יח"ד בשלושה מתחמים כ-7 דונם, כ-5 דונם וכ-4 דונם במיקום הטוב ביותר בגבעת הרקפות בקרית ביאליק מול נוף פתוח. הפרויקט יכלול מגוון של דירות גדולות של 5,4,3 ו- 6 חדרים. כל הדירות עם מרפסות שמש ענקיות ומפנקות, דירות גן גדולות ופנטהאוזים מפוארים עם מרפסות שמש.

"פרויקטים כאלה נראו עד כה רק בתל אביב". פארק הרקפות (הדמיה: OLIN)
פארק הרקפות (הדמיה: OLIN)

פיבקו מול הים
פרויקט מגורים ייחודי ויוקרתי, שכולל 150 יח"ד, במיקום הטוב ביותר במערב חיפה, המשלב עיצוב אדריכלי מרתק, נוף קסום לים וסטנדרט בנייה מתקדם של חברת הבנייה לאטי והאדריכל אילן פיבקו. בפרויקט נשארו למכירה פנטהאוזים דופלקס לופט אחרונים עם נוף פתוח לים. נותרו 8 דירות אחרונות.

פרויקט ARTISTS במשכנות אמנים בקריית מוצקין הדמיה: olin
פרויקט ARTISTS במשכנות אמנים בקריית מוצקין
הדמיה: olin

ARTISTS  בשכונת משכנות האומנים בקרית מוצקין

פרויקט היוקרה במיקום הנחשק ביותר בשכונת משכנות האומנים בקרית מוצקין, יציע בניין יוקרתי, בן 7 קומות, הכולל לובי מפואר עם פטיו בגובה 7 קומות ,חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים, מגוון דירות של 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן 5 חדרים, ופנטהאוזים לופט עם מרפסות ענקיות בסטנדרט הבנייה הגבוה והאיכותי עם מספר כיווני אוויר ושמש, חניה פרטית ומחסנים. מהחברה נמסר כי, נותרו למכירה שתי דירות אחרונות ופנטהאוז אחרון עם מפרט עשיר. 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות