fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטנדרט חדש במחיר למשתכן: מעצב על נבחר לפרויקט שובל מגורים

מושיק גלאמין (צילום: דני מילר)
מושיק גלאמין (צילום: דני מילר)

מעצב העל מושיק גלמין נבחר לעצב את פרויקט הבניה של חברות הבניה: שובל מגורים וסלעית-טובולוסקי בפארק הנחל בבאר שבע.

החברות בשליטת היזם משה מילר, וסלעית-טובולסקי, בשליטת היזמים שייקא נפחא ומשה טובולסקי, ישתפו פעולה להקמת מתחם מגורים מיוחד הכולל 800 יח"ד.

פרויקט "באר שבע טאצ'" יכלול 486 יח"ד במחיר למשתכן, כ-300 יח"ד לשוק החופשי וכ-4,000 מ"ר שטח מסחרי.

בפרויקט בבאר שבע יימכרו מחיר דירת 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר בכ-775 אלף שקלים בלבד.

מנהל חטיבת היזמות בחברת שובל מתחמי מגורים ישי רוט: "למרות שמדובר בפרויקט מחיר למשתכן השקענו בלתת יותר לדיירים בתכנון ובמפרט הטכני ולפיתוח הסביבתי ובנוסף, התאמנו את הדירות ברכסים לציבור החרדי ובנוסף החלטנו לתת ולבצע עבודות להקמת גן ציבורי על חשבון שובל וכל זאת על מנת שהפרויקט יהיה באיכות הגבוהה כנהוג בפרויקטים השונים המוקמים על ידחי קבוצת שובל".

עוד מציין רוט: "החברה קיבלה לפרויקט ברכסים ליווי בנקאי מלא כך שלרוכשים לא תהיה בעיה להוציא ולקבל משכנתאות דבר אשר נותן שקט וביטחון כספי לכל הרוכשים".
ב-3 בספטמבר נפתחה ההרשמה להגרלת הדירות במתחם בבאר שבע טאצ'. טרם תחילת ההרשמה החליטו בחברת שובל יחד עם החברות סלעית-טובולסקי למנות את מושיק גלמין למעצב הפרויקט במחיר למשתכן.

מושיק גלאמין (צילום: דני מילר)
מושיק גלאמין (צילום: דני מילר)

זו הפעם הראשונה שחברות משקיעות במיתוג ועיצוב פרויקט במחיר למשתכן, וזאת למרות שהרוכשים בפרויקט הינם זכאים שמוגרלים וסדר רכישת הדירות נקבע על פי מיקום שנמסר ממשרד הבינוי.

שייקה נפחא, מנכ"ל ובעלים של סלעית: "התפיסה עד היום כלפי הזוכים בדירות מחיר למשתכן היא שמדובר בקהל שבוי שאין צורך להשקיע בו. היזמים מקבלים את רשימת הזוכים, מוכרים את הדירות תוך זמן קצוב, ומידה וזכאי לא מעוניין במימוש הזכייה עוברים הלאה. אנחנו חושבים שזהו עיוות וגם זכאים במחיר למשתכן צריכים לקבל את מלוא השירותים וההשקעה כמו כל רוכש שמגיע למשרד המכירות. הם זכאים לשירות מלא מרגע תחילת השיווק ועד למסירת המפתחות לדירה".
נפחא מוסיף כי: "ההשקעה בזכאי מחיר למשתכן באה לידי ביטוי גם בתכנון המוקפד של הדירות ובעיצוב הבניינים והשטחים המשותפים. לשם כך בחרנו במעצב העל מושיק גלמין שיעצב את הלובאים, חדרי הג'מבורי וחדרי הארועים בבנייני הפרויקט. אין סיבה שפרויקט במחיר למשתכן לא יקבל יחס ראוי בתכנון רק בגלל שהרוכשים זכו בהגרלה".
פארק הנחל באר שבע היא שכונה חדשה בבירת הנגב שתכלול 4,010 יח"ד. השכונה ממוקמת על פארק נחל באר שבע ומשתרעת על פני שטח של כ-1,150 דונם. היא תכלול בתים בבנייה רוויה החל מבניינים של 8 קומות, בתים בני 5 קומות ובתים צמודי קרקע.
תכנית פארק הנחל, שקודמה על ידי משרד מרש אדריכלים, כוללת שתי שדרות: שדרה מרכזית המובילה מכיכר הכניסה ועד לאגם ולפארק, ושדרת אורך החוצה את השכונה ממזרח למערב. לאורך השדרה ימוקמו קריות חינוך, ובמפגש השדרות תיבנה כיכר עירונית מרכזית וסביבה מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית. כמו כן יוקם פארק להולכי רגל ואופניים שלאורכו יוקמו בתי ספר ואתר מורשת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות