fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפליגים אל מחוזות הנדל"ן

בסוף החודש יתקיים אירוע נדל"ן לא שגרתי על אונייה שתשוט מסביב לחופי חיפה. יזמים, קבלנים, ראשי ערים וגורמים בענף יעשו נטוורקינג על המים
המשתתפים באירוע "67 שנה של נדל"ן ישראלי" צילום: ליאת מנדל
המשתתפים באירוע "67 שנה של נדל"ן ישראלי" צילום: ליאת מנדל

אירוע נדל"ן גדול, ראשון מסוגו, שיחבר בין יזמים, קבלנים ראשי ערים וגורמים בענף, יתקיים ב-30 ביולי באוניית גולדן איריס של מנו ספנות. כשהאונייה תשוט מסביב לחופים, יוכלו באי האירוע להתרשם מהפרויקטים בקו החוף. את האירוע תפיק קרן חיות, הבעלים של חברת חיות אירועי נדל"ן וינחה אותו עופר פטרסבורג, עורך הנדל"ן של "ידיעות אחרונות".

המטרה של האירוע היא לקדם את שוק הדיור בישראל. עם כניסתו של שר האוצר משה כחלון לתפקיד הוא החזיר את הרוח הרעננה ואת כבודה האבוד של הפריפריה. חזונו של כחלון הוא להמשיך ולהשקיע בעתודות קרקע בחיפה והקריות כמנוע צמיחה אזורי וכאחד היעדים המרכזיים להקמת אלפי יחידות דיור. באירוע יוצגו פרויקטים מובילים של מגורים ומסחר בחיפה והקריות, כמטרופולין אחד .

 המשתתפים באירוע "67 שנה של נדל"ן ישראלי"  צילום: ליאת מנדל
המשתתפים באירוע "67 שנה של נדל"ן ישראלי" צילום: ליאת מנדל

באירוע ישתתפו יותר מ~400 משקיעים, יזמים, קבלנים ומתווכים, שיוכלו ליצור ביניהם חיבורים עסקיים מול הרשויות המקומיות. בנוסף, יגיעו יזמים חדשים המגלים פוטנציאל לבנייה והשקעה בחיפה והקריות.

כנס הנדל"ן, בשנה שעברה, שהתקיים בסינימטק בתל אביב עסק ב~67 השנים לבנייה הישראלית. הכנס הנוכחי יעסוק גם ברפורמות הצפויות בשוק הנדל"ן, העלאת מס הרכישה למשקיעים, מימון מטלות ציבוריות, ביורוקרטיה, הוצאות פיתוח וחזון לעומת מציאות. כמו כן יהיה דגש על בנייה במגזר הערבי.

חיות: "המטרה היא להציג פרויקטים מובילים בצפון באירוע נטוורקינג של משקיעים וקבלנים תוך חיבור עם הקהילה ומקבלי החלטות. נעסוק גם בהתחדשות עירונית. המטרה שלי היא לעורר שיח חברתי וציבורי, כדי שדברים יזוזו במדינה הזאת. מדינת תל אביב זה בסדר, אבל יש עוד מדינות בארץ, וכחלון, שהוא בשבילי משה רבינו של ענף הנדל"ן, יוביל שינוי בהן. המטרה שלי מעבר לבנייה הוא ליצור גם ערים תוססות למגורים ותשתיות תחבורה ופיתוח אזורי תיירות".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות