fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: כנס חשיפה לארגון מתווכי נדל"ן בקריות והצפון

אלעד פורטל (צילום: יח"צ)
אלעד פורטל (צילום: יח"צ)

 

לראשונה בקריות החלה התארגנות והקמת שלוחה צפונית לארגון המתווכים  בעלי רישיון תיווך בשם "הבית למתווך", מתוך מטרה לשפר את תדמית המתווך  בזמן רכישה או מכירה של בית.  מקצועו של המתווך  מוערך ובכיר מאד בארצות הברית ובעמלת תיווך של 6 אחוז ואילו בארץ מעמד המתווך לא נחשב לפופולרי.

את ארגון המתווכים הצפוני הקים אלעד פורטל, יו"ר ארגון המתווכים במחוז צפון שחבר לארגון הארצי של המתווכים. פורטל מנהל את השלוחה הצפונית והבעלים של משרד התיווך פורטל גרופ נדל"ן בקרית אתא. פורטלהחליט להקים את הכפפה ולדאוג למתווכים בצפון כשם שיש גוף מאורגן כמו לשכת עורכי הדין,  סוכני ביטוח, עורכי דין ועוד.

אלעד פורטל (צילום: יח"צ)
אלעד פורטל (צילום: יח"צ)

המטרה של הארגון הינה לגרום ולחזק את המתווך כאיש מקצוע, בעל ידע ומוסר עבודה  שייתן את השירות הכי טוב ללקוח.   כמו כן  אחת ממטרות הארגון הינה להגן על המתווכים בכל מיני ממקרי נפוצים בשוק כמו: אי תשלום עמלות תיווך  מצד  לקוחות וכך  יהיה למתווך  ייעוץ בנושא.

אחת התופעות השכיחות בשוק התיווך בארץ הינה חוסר אחידות בגביית עמלת תיווך שיוצרת בעיות בקרב לקוחות. המטרה של הארגון היא לייצר רמה אחידה של מחיר, חתימה על טפסים, התמקצעות באזור העבודה בכל תחומי הנדל"ן: עסקי מסחרי, נדל"ן להשקעה מגורים, התחדשות עירונית, קבוצות רכישה, קרקעות חקלאיות ועוד.   מטרת הארגון  הינה  להכיר את השכונה  והאזור שהמתווך עובד ולתת לו את הכלים  להצלחה.

שיפור תדמית המתווך, כידוע תדמיתו של המתווך במקרקעין איננה בקדמת הבמה ,המטרה לעמוד בשורה הראשונה והאיכותית של המתווכים בישראל ויחד אנו נפעל במרץ להעלאת תדמיתו של המתווך .השתייכות למועדוני צרכנות וארגוניים מקומיים, השתייכות ל"בית למתווך" תקנה כרטיס הטבות והנחות במגוון בתי עסק ושירותים שונים. ימי עיון ונטוורקינג -נושאים יחודים למתווכים ושיפור הידע המקצועי, הכרות מקצועית ואישית של המשרדים באזורים השונים ויצירת שיתופי פעולה הענקת ייעוץ משפטי מקצועי למתווך בכל הקשור לעסקאות נדל"ן, עמלות תיווך ועוד.

הבית של המתווך יערוך הכשרות מקצועיות לכל מתווכי האזור. עלות החברות בארגון תעמוד על 30 שקלים בחודש.  ב-14 לאפריל יתקיים בהיכל אשכול הפיס בקרית ביאליק כנס חשיפה ראשון למתווכים ולמעוניינים במקצוע.

פורטל: "הבית למתווך נוסד על מנת לפעול למען שמירת ענייני מקצוע התיווך והגנה על זכויותיהם של החברים בו לצד טיפול בנושאים לשם קידום מקצוע התיווך והצבת הנחיות מקצועיות לחברים בו. מטרות אלו ואחרות יסייעו למצב ולמתג את מקצוע התיווך כמקצוע בעל הכרה ויוקרתיות. הצטרפות לבית למתווך תוביל ליתרונות מקצועיים וכלכליים רבים עבורך ועבור כל מתווך  היתרונות בהצטרפות לבית למתווך: קורת גג למתווכים גדול וחזק – היכולת לשנות להשפיע לקבוע מדיניות לעמוד בראש זקוף מול המחוקק  להגן על המקצוע להשתפר ולהתייעל להצליח יותר. קוד אתיקה מחייב לכל החברים וועדת בוררות ארגונית והקמת מאגר נכסים משותף, הדרכות השתלמויות מקצועיות וכנסים היכולת לקדם את מקצוע התיווך ואותך כמתווך בכלים מקצועיים בידע והכשרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות