fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התקבל היתר בניה לבניית "בית שתית בהשקעה של 60 מיליון שקלים

בית שתית צ'ק פוסט (הדמית מחשב)
בית שתית צ'ק פוסט (הדמית מחשב)

 

חברת "שתית" מדווחת כי התקבל היתר בניה לבניית "בית שתית- אופיסיטי" במתחם הצ'ק פוסט (מתם 2), הממוקם ביציאה ממנהרות הכרמל. מדובר על פרויקט שיכלול שש קומות משרדים בשטח של 10,000 מ"ר, בהשקעה של 60 מיליון שקלים.
בפרויקט כ- 2000 מ"ר, לשם תעתיק את משרדי החברה שלה בעתיד. הוגשה בקשה להיתר בניה, והבנייה אמורה להתחיל בקרוב. הבניין צפוי להיות מוכן בינואר 2020. מדובר על בניין משרדים מודרני ומשקע, אליו צפויים לעבור רבים מהעסקים בחיפה ובצ'ק פוסט.

בית שתית צ'ק פוסט (הדמית מחשב)
בית שתית צ'ק פוסט (הדמית מחשב)

מתם 2, השטח המיועד לפארק משתרע על 300 דונם וכ־200 אלף מ"ר בנוי, ונתחם בין שדרות ההסתדרות ממזרח, היציאה המזרחית של מנהרות הכרמל ומסילת הרכבת מצפון. כל השטח נמצא בבעלויות פרטיות שונות ומוכן לבנייה.
אחד היתרונות הגדולים של המתחם המתוכנן תהיה הנגישות אליו. פתחן המזרחי של מנהרות הכרמל יתחבר ישירות אל תוך המתחם. נוסף על כך מתוכנן במקום מרכז תחבורה גדול, שבו יהיו תחנות של הרכבת הקלה של חיפה, תחנה של רכבת ישראל ותחנה מרכזית של אוטובוסים.
מתחם הצ'ק פוסט שבעיר חיפה עובר סדרה של שינויים חיוביים שעתידים להפוך אותו מהאזור המוזנח של העיר לפנינת ההיי טק של הצפון. בשנים האחרונות מוקמות במקום מכללות ומתווספים עוגני היי טק. שינויים אלה מייצרים צורך במרחבי עבודה חדשים ובמשרדים למכירה בחיפה, צורך עליו פרויקט אופיסיטי מתכוון לענות. מתחם הצ'ק פוסט ממוקם ליד תחנת הרכבת וכבישים 2 ו-4, מה שהופך אותו לנגיש בצורה נוחה עבור בעלי רכב פרטי ומשתמשי התחבורה הציבורית. אנשים רבים משוכנעים שהעיר חיפה נמצאת על הדרך הנכונה להיות בירת ההיי-טק של צפון הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות