fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השנה החברה המשיכה לצמוח ולגדול"

כך אומר יוסי לאטי, מי שעומד בראש חברת לאטי יזמות. החברה, הפועלת כבר 15 שנה, יוזמת ובונה מספר פרויקטים יוקרתיים בקרית אתא, אחראית על הפרויקט "פיבקו על הים" במערב חיפה בשיתוף אדריכל הצמרת אילן פיבקו, ומגבירה את הפעילות באזור הקריות וחיפה
פרויקט "פיבקו מול הים"
פרויקט "פיבקו מול הים"

לאטי יזמות בע"מ ממשיכה ברצף המכירות בפרויקטים למגורים היוקרתיים שהיא מקימה. החברה, בבעלות היזם ואיש העסקים יוסי לאטי, פועלת זה כ-15 שנים, והקימה עד עתה פרויקטים רבים ומוצלחים בסטנדרטים גבוהים ובאיכות בלתי מתפשרת. כמו כן, החברה ממשיכה ברצף המכירות בפרויקטים למגורים היוקרתיים שהיא מקימה בקרית אתא ובחיפה. ועכשיו, פרויקט בוטיק יוקרתי -מדורגי התאנים ברחוב התאנים בקרית אתא המציע 11 יחידות דיור 5 ו-6 חדרים בבניין מדורג וייחודי עם מרפסות גדולות ומרווחות במיוחד מול נוף פתוח ומדהים.

 בנוסף, לאטי יזמות בע"מ, מגבירה את פעילותה הנדל"נית בקריות ובחיפה והופכת בשנים האחרונות להיות אחת מחברות הבנייה הבולטות והדומיננטיות בשני האזורים הללו. לאחרונה סיימה החברה, יחד עם חברת האופנה הארצית המובילה "רנואר", להקים ולאכלס את שכונת המגורים היוקרתית "נחלת בנימין".

השכונה כוללת כ-120 יחידות דיור בסוגי מבנים שונים, בהם קוטג'ים דו קומתיים, בתי קרקע, דירות גן ופנטהאוזים במיקום מושלם בקרית אתא, בלב שכונת וילות פסטורלית, המשתרעת על שטח של כ-30 דונם אל מול נוף מרהיב ופתוח ובליבה פארק ירוק ורחב ידיים על שטח של כ-6 דונם. לחברה פרויקטים רבים למגורים בקרית אתא ברחובות הנביאים, השופטים, התאנים ונוף הכרמל.

החברה אף עוסקת בביצוע עבודות גמר ומבצעת פרויקטים רבים לחברות מובילות בכל אזורי הארץ. יוסי לאטי מציין כי "המצב הכלכלי בארץ כיום, מאתגר מאוד ופתח לנו ולחברות מובילות נוספות הזדמנות מצוינת לצמוח ולגדול לעשייה טובה. חברת לאטי יזמות בונה בסטנדרטים גבוהים והשנה, המשיכה לצמוח ולגדול".

גם לאטי התמודד השנה עם תוכנית מע"מ 0 של שר האוצר יאיר לפיד. על השפעות התוכנית על ענף הנדל"ן, אומר לאטי: "חוק מע"מ 0 אכן השפיע בתחילה בהאטת קצב מכירת דירות, אך כרגע הקונים חוזרים בהמוניהם ומעוניינים לקנות בית חדש".

מדורגי התאנים, קרית אתא הדמיות: ארקריאייטיב
מדורגי התאנים, קרית אתא הדמיות: ארקריאייטיב

אלגנטיות אירופית
החברה חתומה על אחד הפרויקטים היוקרטיים באזור: "פיבקו על הים" בחיפה. לאטי יזמות החלה בימים אלה בעבודות החפירה של הפרויקט, הממוקם במערב חיפה. הפרויקט יכלול 152 יחידות דיור ב-5 מבנים בגובה 7 קומות ובניין נוסף בן 15 קומות שיתאפיין בסגנון הייחודי המזוהה עם האדריכל אילן פיבקו, שידוע בשילוב של אלגנטיות אירופית ואלמנטים טבעיים ופשוטים. 

פרויקט היוקרה "פיבקו מול הים" מוקם באזור אטרקטיבי במיוחד שעתיד להפוך לאחד המרכזיים בעיר חיפה בזכות קרבתו למת"ם, לחופי הים, לנוף המקסים, ליציאה לכביש החוף, למנהרות הכרמל, לתחנת הרכבת ויהפוך את האזור לאטרקטיבי עבור תושבים רבים. כידוע, אדריכל העל, מתכנן ערים ומעצב הנמנה עם צמרת משרדי האדריכלים בארץ, אילן פיבקו, נבחר על ידי חברת לאטי יזמות בע"מ לתכנן את מתחם המגורים היוקרתי "פיבקו מול הים".

בוטיק נוף הכרמל, קרית אתא
בוטיק נוף הכרמל, קרית אתא

באירוע ההשקה הגדול של המתחם שנערך לפני כשנה, נמכרו במהלך 48 שעות שבהן התנהלה המכירה המוקדמת, כ-104 יחידות דיור בהיקף כספי כולל הנאמד ב-171 מיליון שקלים. ההיקף הכספי המשוער של המכירות בפרויקט נאמד ב-270 מיליון שקלים. מועד האכלוס המשוער כ-30 חודשים ממועד תחילת עבודות ההקמה.

פרויקט יוקרה נוסף של החברה הוא "מדורגי התאנים", ברחוב התאנים בקרית אתא. הפרויקט יכלול 11 יחידות דיור, 5 חדרים ו-6 חדרים בגודל של כ-130- 150 מ"ר , מרפסות גדולות ומרווחות במחירים החל מ-1.35 מילון שקלים. כן כולל הפרויקט פנטהאוז לופט פרימיום יחיד בקומה 300 מ"ר במפלס אחד במחיר 1,890,000 שקלים. רק בשבוע שעבר, דיווחה החברה על מכירתן של שתי יחידות דיור של 5 חדרים, בגודל של 130 מ"ר, עם מרפסת של כ-80 מ"ר במחיר של כ-1,440,000 מיליון שקלים כל אחת.

כמו מלון בוטיק
במקביל לאטי יזמות בע"מ החלה בבניית פרויקט היוקרה הנביאים ברחוב הנביאים בקרית אתא. הפרויקט מציע 7 יחידות דיור, 5 חדרים, כ-130- 150 מ"ר, עם מרפסות של כ-30-70 מ"ר וגינות בשטח כ-140-150 מ"ר. בדירות מפרט עשיר ויוקרתי והן נבנו בסטנדרטים הגבוהים של לאטי יזמות במחיר החל מ-1.43 מיליון שקלים. כעת נותרו למכירה בפרויקט שתי דירות אחרונות. אכלוס הפרויקט תוך 10 חודשים.

בנוסף, החלה ההרשמה לפרויקט היוקרה "נוף הכרמל" ברחוב נוף הכרמל בקרית אתא. הפרויקט מציע 10 יחידות דיור, 5 ו-6 חדרים, כ-130-150 מ"ר עם מרפסת של כ-25-60 מ"ר, גינות בשטח 150-180 מ"ר עם מפרט עשיר ויוקרתי של פנים הדירה במחיר החל מ-1.23 מיליון שקלים ולובי תלת קומתי מהפנט. מחצית מיחידות הדיור בפרויקט כבר נמכרו בהיקף כספי כולל הנאמד ב-7 מיליון שקלים, כאשר ההיקף כספי הכולל משוער של המכירות בפרויקט נאמד ב-14 מיליון שקלים.

פרויקט הנביאים, קרית אתא
פרויקט הנביאים, קרית אתא

כמו כן, לאחר שמכרה את כל 8 יחידות הדיור, בתוך כחודשיים בלבד מיום תחילת השיווק, חברת לאטי יזמות בע"מ, הקדימה לאחרונה את אכלוס פרויקט היוקרה ברחוב השופטים בקרית אתא. בפרויקט שבו הוצעו למכירה 8 יחידות דיור, 5 חדרים, בגודל של כ-137-145 מ"ר, מרפסות בשטח של כ-35- 45 מ"ר וגינות בשטח של כ-180-230 מ"ר עם מפרט טכני עשיר מאוד: לובי תלת קומתי זכוכית המדמה מלון בוטיק יוקרתי מאוד. החברה מדווחת כי המכירות הן בהיקף כספי כולל הנאמד ב-11.5 מיליון שקלים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות