fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 המגדלים הכי גבוהים בקריות ייבנו ברפורמת מחיר למשתכן

בקריות נערך כנס ראשון לזוכים ב בהגרלה לרכוש דירות במסגרת מחיר למשתכן
סלע sky במשכנות אמנים הדמיה באדיבות סלע בינוי
סלע sky במשכנות אמנים הדמיה באדיבות סלע בינוי

 

600 אנשים השתתפו בכנס מחיר למשתכן שערכה חברת סלע בינוי השבוע בגלריית 259 בקרית אתא.  הכנס נערך במשך יומיים במטרה  להסביר  לזוכים ברכישת דירה במסגרת מחיר למשתכן על השלבים הבאים בדרך לדירה המובטחת.

סלע בינוי זכה במכרז להקמת 180 יח"ד ותבנה 2 מגדלים של 30 קומות בפרויקט סלע sky.  המגדלים יהיו הגבוהים ביותר בקריות שנבנו אי פעם.  בהיצע: דירות 5 חדרים ו- 3 חדרים.

מחירי הדירות במחיר למשתכן מתומחרים לפי מ"ר, כך שאין הבדל  במחיר בין  דירה בקומה ראשונה לקומה גבוהה  וזאת בהשוואה לפרויקטים אחרים שאינם ברפורמת מחיר למשתכן.  החלטה זו למשל, הינה אחת הביקורת הגדולות על התוכנית.

במכרז של סלע בינוי זכו 240 רוכשים מכל הארץ.  מחיר למ"ר ממוצע עומד על 9400  שקלים למ"ר. כלומר דירת 3 חדרים תעלה החל מ~790 אלף שקלים. דירת 5 חדרים תימכר החל מ~1.05 מיליון שקלים.  לכל דירה מרפסת ומחסן. במסגרת בפרויקט של משרד השיכון החברות הקבלניות מחויבות לעבוד בתוכנית עבודה קבועה מראש. כנס מקומי עבור הרוכשים העתידיים הינו חלק מהתוכנית.

סלע sky במשכנות אמנים  הדמיה באדיבות סלע בינוי
סלע sky במשכנות אמנים הדמיה באדיבות סלע בינוי

סמנכ"ל שיווק בחברת סלע בינוי, רועי בן שלוש מסביר: "עלו הרבה מאד שאלות, הכנס היה מאד מאתגר וגם מרגש. זוגות צעירים מחוסרי דיור מתרגשים מהסיטואציה באו עם המשפחות. לחלקם יש חששות וענינו  על כל שאלה. המטרה שלנו להציג את החברה וחוסן הכלכלי שלה.  כל תנודות  כיום בענף הנדל"ן משפיע על כל השוק.  ערכנו כנס  גדול, לא החסרנו דבר ובסטנדרטים  הכי גבוהים כפי  שאנחנו נותנים לכל לקוחות החברה.  אין אצלנו הבדל בין מחיר למשתכן לפרויקט רגיל. השאלות  של האנשים היו על פרטים מאד טכניים.  אנחנו מאמינים שהיתר בנייה יתקבל בתוך חודשיים. אז בהתאם ללוחות הזמנים שקבע משרד השיכון נקיים כנס לבחירת הדירות וחתימה על חוזים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות