fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דירה להשכיר

קבוצת אשטרום הודיעה השבוע על פתיחת ההרשמה  להגרלה לשכירות בשכר דירה מפוקח. "זהו פרויקט ראשון מבין רבים שיצאו בקרוב במטרופולין חיפה"
פתרון אמיתי לדיור איכותי לתקופה ארוכה. פרויקט אשטרום הדמיה: אייל שמואל
פתרון אמיתי לדיור איכותי לתקופה ארוכה. פרויקט אשטרום הדמיה: אייל שמואל

קבוצת אשטרום הודיעה השבוע על פתיחת ההרשמה להגרלה לשכירות בשכר דירה מפוקח בפרויקט שכירות ארוכת טווח בשכונת נאות פרס בחיפה. ניתן יהיה להירשם להגרלה עד לתאריך 24.12.2017  לבעלי אישור  זכאות  ל"חסר דירה" של משרד השיכון. הזכאים ישלמו על דירות בנות 3 חדרים, כולל מחסן ושתי חניות, סכום של

כ- 2,952 שקלים ולדירת 4 חדרים, הכוללת מחסן ושתי חניות, סכום של  כ- 3,232 שקלים. מדובר בשכר דירה אטרקטיבי מאוד באזור חיפה, כששכר הדירה קבוע וצמוד למדד המחירים לצרכן. משך תקופת ההשכרה היא לשלוש שנים והשוכרים יוכלו להאריך אותה בשתי תקופות בנות 4 שנים ו – 3 שנים נוספות. 138 הדירות הנוספות יושכרו במחירי השוק החופשי בשכר הדירה קבוע ויציב למשך 5 שנים וכן תקופת אופציה נוספת בת 5 שנים, באופן שיספק יציבות וודאות למשך כל תקופת ההשכרה.

שר האוצר, משה כחלון, אמר השבוע: "פרויקטים לשכירות ארוכת הטווח, לצד תכנית מחיר למשתכן נותנים מענה ארוך טווח במחיר מפוקח לאלו שלא רוצים או לא יכולים לרכוש דירה. אנחנו ממשיכים להגדיל את היצע הדירות לשכירות ארוכת טווח בכל הארץ כחלק מהמאמץ הלאומי לפתרון משבר הדיור. הפרויקט מציע דירות ברמה הגבוהה ביותר, בלב המטרופולין ובמחירים מפוקחים ונותן מענה לצעירי חיפה והאזור כאלטרנטיבה לרכישת דירה".

 ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "חיפה היא עיר אטרקטיבית לצעירים בגלל מחירי השכירות הנמוכים, מתחמי ההייטק הגדלים והשכונות החדשות הנבנות בה. המהפך שמוביל שר האוצר בפרויקט הזה, יבטיח לאורך זמן את הירידה ביוקר המחיה לזוגות צעירים כמו גם ישלב נוחות ואיכות חיים בשכונת נאות פרס החדשה שנמצאת בצמידות למת״מ, מתחם ההייטק הגדול בעיר, מה שיאפשר נגישות והליכה ברגל למקומות העבודה, לבתי הספר באזור ולגנים״.

פתרון אמיתי לדיור איכותי לתקופה ארוכה. פרויקט אשטרום הדמיה: אייל שמואל
פתרון אמיתי לדיור איכותי לתקופה ארוכה. פרויקט אשטרום (הדמיה: אייל שמואל)

מנכ"ל "אשטרום זכיינות", גבריאל (גבי) לוי: "הפרויקט בחיפה מאפשר פתרון אמיתי לכל מי שמחפש דיור איכותי לתקופה ארוכה בחיפה, בדירה חדשה ואיכותית, במתחם מטופח המנוהל על ידי חברת ניהול, במיקום מרכזי, קרוב לאזורי תעסוקה ובמחירים ברי השגה. היוזמה מביאה עמה ודאות לשוכרים, הנהנים משכירות ארוכת טווח במחיר ידוע מראש. יציבות זו מאפשרת לאותם זוגות צעירים לדעת כי הם יכולים להתגורר באותה דירה תקופה ארוכה, להימנע ממעברים בין דירות שכורות ולשלוח את ילדיהם למסגרות לימוד קבועות".

 מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי:  "פרויקט אשטרום מגורים להשכרה בחיפה הוא פרויקט חשוב, בלב אזור הביקוש. הפרויקט הוא הפרויקט השלישי המגיע לאכלוס, במסגרת תכנית הדיור להשכרה לטווח ארוך מבין שורה של פרויקטים העתידים להתאכלס בשנים הקרובות. פרויקט זה מהווה דוגמה לפרויקטים הבאים באשר לרמת הגמר של הדירות, המפרט הטכני, השירות לדיירים, העובדה ששכר הדירה קבוע לתקופה ארוכה בחוזים הנחתמים עם השוכרים ובנושאים נוספים. אנו רואים כי החברות במגזר העסקי משתתפות במכרזים וציבור הדיירים מסתער על הפרויקטים ובכוונתנו להביא לשוק מספר גדול של פרויקטים איכותיים בשנים הקרובות" .

פרויקט "אשטרום מגורים להשכרה" ממוקם בשכונת נאות פרס בחיפה, ומציע לשוכרים דירות חדשות ואיכותיות להשכרה לטווח ארוך. בפרויקט 184 דירות מתוכן 46 דירות המיועדות למחזיקי אישור זכאות במסלול "מחיר למשתכן"  ל"חסרי דירה" של משרד השיכון שיעלו בהגרלה. הזוכים בהגרלה יוכלו לבחור את דירתם לפי סדר הזכייה. פרטים אודות הוצאת תעודת זכאות ניתן למצוא באתר משרד השיכון. 

הפרויקט משווק לציבור, במודל הסטנדרטי של דירה להשכיר, לפיו הדירות מושכרות לתקופה מינימלית של 20 שנה, כאשר 25% מהדירות יושכרו לזכאי משרד הבינוי והשיכון במחיר הנמוך ב – 20% ממחיר השוק.

בדומה לכלל הפרויקטים של דירה להשכיר, ייהנו דיירי הפרויקט מיציבות וודאות לגבי תקופת השכירות,  דמי שכירות קבועים, דירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך. בתום תקופת ההפעלה בת 20 שנים,  יהיה רשאי היזם למכור את הדירות בשוק החופשי.

 לדברי מנכ"ל דירה להשכיר עוזי לוי, בזמן הקרוב תפרסם החברה מכרזים באזורי ביקוש נוספים,  תוך שימת דגש על תכנון ובנייה איכותית ודגש על קיימות ובנייה ירוקה, בהיקפים משמעותיים, ותוך חסכון משמעותי במשך הבניה ובעלויותיה.

אודות דירה להשכיר:

דירה להשכיר – החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ, המנוהלת על ידי עוזי לוי,  הינה חברה ממשלתית בבעלות מלאה של מדינת ישראל שהחלה בפעילותה בשלהי שנת 2014, לצורך קידום נושא הדיור ופתרון משבר הדיור במדינה במסגרת הפרויקט הלאומי לדיור, המובל על ידי משרד האוצר בממשלת ישראל. החברה מהווה זרוע הביצוע של הממשלה לצורך תכנון, ביצוע וקידום פרויקטים לדיור במסגרת הפרויקט הלאומי לדיור. החברה פועלת להגדלת היצע פתרונות הדיור והורדת מחירי הדיור בישראל, הן במכר דירות והן בהשכרה של דירות, זאת, בין היתר, באמצעות תכנון שכונות מגורים חדשות, שיווק קרקעות בבעלות המדינה לשם הקמת אלפי יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח ופיקוח על הביצוע, ההקמה וההפעלה של הפרויקטים אותם היא יוזמת. במסגרת זו פועלת החברה גם לפיתוח שוק מוסדי להשכרה לטווח ארוך ועידוד השקעה של קרנות נדל"ן (REIT) בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות