fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גידל עשרות סוכנים

יובל שמול, זכיין רימקס אישי בקרית מוצקין מסביר על ענף התיווך ועל החוויה במכירת הבית הראשון
יובל שמול רימקס אישי (צילום: באדיבותו)
יובל שמול רימקס אישי (צילום: באדיבותו)

זכיין רימקס אישי בקרית מוצקין, יובל שמול, החליט לפני 12 שנים לפתוח סניף זיכיון לתיווך נדל"ן שהכשיר עשרות יועצי נדל"ן ומתווכים ברחבי הצפון. כיום ליבו חש גאווה ש"גידל" עשרות סוכנים עם חשיבה מחוץ לקופסה, במקצועיות, אמינות עם מוטיבציה ובעיקר ידע נרחב בענף הנדל"ן. לא בכדי משרד רימקס אישי מושך אליו עשרות סוכנים חדשים ורעבים להצלחה שרוצים ללמוד את סודות הנדל"ן וטכניקות מכירה מהטובות בשוק.

יובל שמול רימקס אישי (צילום: באדיבותו)
יובל שמול רימקס אישי (צילום: באדיבותו)

שמול, בן 44, נשוי ואב לארבעה ילדים, שמאמין בהישגיות, תחרותיות ושאיפה לשלמות, מסביר שענף התיווך שינה את פניו בארץ ועימו עלה מעמדו של המתווך שקיבל תפנית חיובית. שמול לעולם לא ישכח את כברת הדרך הארוכה בה כיתת רגליו בית אחר בית שהיה מוצע למכירה בקריות והציע שירותי תיווך. באמצעות שיטת השיווק האישית הצליח המשרד להפוך למומחה בנדל"ן.

שמול  מסביר כי לא ישכח לעולם את הדירה הראשונה שהצליח למכור בשדרות גושן בקרית מוצקין. "זו הייתה דירת חמישה חדרים שעלתה 106 אלף דולר. כעבור שבועיים מכרתי את אותה הדירה שוב. לא הספקתי להוריד את השלט של רימקס אישי ולקוח אחר הציע על אותה הדירה 20 אלף דולר יותר. הלקוחות החליטו למכור. כיום, 11 שנה אחרי, אותה דירה נמכרת ב-1.5 מיליון שקלים, כלומר פי 4 ממחירה המקורי. עסקה זאת מסבירה את ההתייקרות של שוק הנדל"ן המקומי ואת הצורך בחדשנות".

משרד הנדל"ן רימקס אישי  עוסק בשיווק דירות למגורים בשוק הנדל"ן יד שנייה וכן בפרויקטים חדשים למגורים לכל קהלי היעד: זוגות צעירים, משפחות, דירות להשקעה ועוד.

הקליקו על מגזין בית + של הד הקריות

שמול: ""תפקיד המתווך כיום הוא לסחור במידע ולהיות בקיא בשוק. אני מאוד אוהב את החיבור והמפגשים עם אנשים. הלקוחות מבינים שרימקס אישי מבינים יותר בשוק הנדל"ן ושולטים במידע ומספקים את התובנות והטיפים שלנו עבור הלקוחות. זו למעשה הנוסחה המדויקת ליצור חיבור בין המוכר לקונה. כיום המשרד שלנו שוקד על נתונים דמוגרפיים. אנו מבצעים עבודה של מחקר ופיתוח  ובחינה של פרמטרים נוספים שהלקוחות כלל לא חשבו עליהם. למשל: כמות תושבים בשכונה, מה ממוצע אחוז הבגרויות בבתי הספר הסמוכים, כמה ילדים בכיתה, היכן נמצא בית הכנסת וכמה שווי עסקאות הנדל"ן שנמכרו באותו הרדיוס, כולל נתונים על השבחת הנכס בעתיד. במקביל, צוות מיוחד של המשרד בודק היתר בנייה, נסח טאבו, עיקולים ושעבודים על הנכס או חריגות בנייה לכל דירה לפני הוצאתה לשיווק.

"רימקס אישי לא מוכרים יותר ארבעה קירות, כל תפיסת המגורים השתנה בתכליתה. אנו חוסכים ללקוח 70 אחוז מההוצאה הכספית ומשרדנו עובד בשיתוף משרד עורכי דין ומספק את כל המידע הרלוונטי לקוח".

לדברי יובל שמול,  ענף הנדל"ן בקריות הוא דינמי, מתחדש בכל רגע ומצריך להיות עם האצבע על הדופק. תפקיד המתווך לבדוק בכל יום את השכונות הקיימות ואלו שמתפתחות בקצב מואץ ולתת את פתרונות הדיור הטובים ביותר. תפקיד המתווך הוא לסוחר במידע וככל שמצוי יותר מידע על האזור, כך נעשה החיבור המיטבי בין המוכר לקונה בדרך לעסקת נדל"ן שעונה על כל הדרישות.

"הקריות נמצאות בצעד גדול לקראת הפיכתן למטרופולין", מסביר שמול,  "תוכניות הממשלה בשנים האחרונות קידמו את הקריות בצורה ניכרת: הסכם הגג שנחתם בקרית ביאליק יהווה מקפצה אדירה עם הקמת 7500 יחידות דיור בפיתוח מואץ, תוכניתו של שר האוצר משה כחלון עם מחיר למשתכן בקרית מוצקין והוצאה של 1028 יחידות דיור למכרז עבור זוגות צעירים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות