fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולמי הקאלה יעברו שיפוץ בהשקעה של 15 מיליון שקלים

הקונספט: אולמות אירועים בקונספט עתידני ובמות למופעים גדולים
במה ענקית. הקאלה המחודש (הדמיה באדיבות שוקי באגים)
במה ענקית. אולם הקאלה המחודש (הדמיה באדיבות שוקי באגים)

אולמות הקאלה השיקו השבוע את אולם המיתוס המשופץ, כחלק מסדרת שיפוצים הכוללת את כל קומפלקס האולמות. עלות שיפוץ אולם המיתוס שלבש קונספט עתידני מוערך בשמונה מיליון שקלים. ההערכה היא כי בתום תהליך השיפוץ הכולל תגיע ההשקעה  תאמד על 15 מיליון שקלים.

מאחורי שיפוץ עומד מעצב הפנים הידוע, שוקי באגים, שבחר הפעם בקונספט עתידני שמתכתב עם במות המופעים הגדולים בעולם ויציב את האולם בראש האולמות בעלי אמירה עיצובית חדשנית ושונה מכל מה שהכירו עד עתה בצפון ובישראל. שיפוץ אולם המיתוס הינו חלק מסדרת שיפוצים ושינוי פנים לכל קומפלקס האולמות, כאשר השיפוץ הבא יתקיים בחודש אפריל באולם הפריים וכמובן יכלול את הגנים, הלובי וכל מתחם אולמות האירועים.

במה ענקית. הקאלה המחודש (הדמיה באדיבות שוקי באגים)
במה ענקית. אולם הקאלה המחודש (הדמיה באדיבות שוקי באגים)

באגים, המוכר בזכות השפה עיצובית ייחודית לסביבות שונות, הפך את חלל הפנים של האולם לחלל מודרני, חדשני יוקרתי ואלגנטי. צבעי החלל הובהרו ומהווים קונטרסט מושלם לכהות המבנה ותקרתו ומשתלבים בצורניות החלל בהרמוניה מלאה. קיר מתכת ענק בשילוב אפקט תאורה נמתח אל מול קשת התקרה השחורה ומשתקף מרצפת השיש החדשה. יחד הם חובקים את במת ההופעות ועמדת הדי.ג׳י החדשות, המהוות את נקודת המגוז_ הנקודה המרכזית של האולם.

השיפוץ האחרון נעשה ממש בשנה זו וגם בו הושקעו מיליוני שקלים. אולם הקאלה שמבקש לספק לזוגות הנישאים בו חוויות ייחודיות שמקדימות את זמנן בכל מה שקשור לחוויה הכוללת של החתונה החליט להביא את העתיד לאולם החתונות ולהעמיד לרשות הזוגות אולם שיזכיר להם במות מופעים מהשורה הראשונה בעולם כולו.

"אנו ממשיכים במגמה של אמירה עיצובית לכל אחד מהאולמות שלנו", אמר השבוע בעל האולם גדי כספי, "הפעם הקונספט העיצובי מקדים את זמנו. להביא את הדבר הבא עוד לפני שהוא קורה, ובכך אנו הופכים עבור זוגות רבים את הבלתי אפשרי לאפשרי ומנגישים רמה עיצובית גבוהה לא רק למי שנמנה על האלפיון העליון".

לדברי בגים השיפוץ מתבסס על האפשרות של הלקוח להפיק הרבה יותר מהאולם שבחר בתחום העיצוב. "למעשה אנו יוצרים פה שפה חדשה בתחום עיצוב האירוע באמצעות קונספט עתידני שעושה שימוש במוטיבים חדשניים ומודרניים ורותם את עולם העיצוב לטובת החוויה הכוללת שתעניק תחושה של אירוע בקנה מידה בינלאומי", אמר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות