fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי רחמים איכות מבית טוב

קבוצת אבי רחמים , בעלת ניסיון של עשרות שנים בבניית פרויקטים של נדל”ן. הקבוצה הקימה את פרויקט דאון טאון בחיפה, מתחם מסחרי על שטח של 14 וחצי דונמים. בקרוב ייפתח במתחם סניף המרכזי של רשת הקמעונות “אושר עד”
פעילות עסקית חדשה. מרכז דאון טאון חיפה הדמיה: altim
פעילות עסקית חדשה. מרכז דאון טאון חיפה הדמיה: altim

 

קבוצת אבי רחמים פעילה מזה עשרות שנים בארגון הקבלנים ורשומה כקבלן רשום ברשם הקבלנים והיא עוסקת בהקמה ופיתוח מבנים ותשתיות בכל רחבי המדינה, ביצעה עבודות במשרדי הממשלה השונים, ביניהם משרד הביטחון, משרד השיכון פרויקטים פרטיים וכן פרויקטים רבים למגורים בכל רחבי המדינה ואף מחוצה לה.

בימים אלה סיימה החברה לבנות את פרויקט דאון טאון ברחוב דרך בר יהודה 31 במרכז העיר התחתית חיפה. מדובר במתחם מסחרי המשתרע על שטח כולל של 14 וחצי דונמים והוא כולל 12 חנויות וסופר מרקט ענק בגדול של 5000 מ”ר. למתחם הצטרפה חברת “אושר עד” ויש בכוונתה להקים במתחם סניף מרכזי שישרת את אוכלוסיית האזור. המתחם צפוי לשרת למעלה מ – 600 אלף תושבי המטרופולין חיפה והקריות ואלפים מעובדי המשטרה ומתחם בזק הסמוכים.

אזור העיר התחתית בחיפה תופס תאוצת התחדשות ופיתוח וכן הנגישות למתחם היא אופטימלית, מהירה ונוחה לתושבי הסביבה. המתחם ממוקם בין שני עורקי תחבורה ראשיים ומרכזים, בצמוד למתחם מצדו הצפוני ממקום ציר התנועה המרכזי של כביש 4, בצמוד למתחם מצדו הדרומי ממקום ציר התנועה המרכזי ירוחם צייזל והמתחם נהנה גם מגישה מהירה למנהרות הכרמל ולכביש עוקף קריות.

פעילות עסקית חדשה. מרכז דאון טאון חיפה הדמיה: altim
פעילות עסקית חדשה. מרכז דאון טאון חיפה הדמיה: altim

בעקבות פתיחת כביש נחל הגיבורים החדש, התווסף ציר תנועה המספק נגישות מהירה, מיטבית וגישה למתחם. המתחם זוכה לנגישות רבה לשכונות הכרמל. גם אמצעי התחבורה הציבורית מאפשרים הגעה מהירה ונוחה לכלל המבקרים. המתחם נהנה משני קווי מטרונית ותחנות איסוף הצמודים אליו משני צדיו ומסתעפים לכל מטרופולין חיפה והקריות.

“מדובר בפרויקט שנמצא על ציר תנועה ראשי ומרכזי בחיפה”, סיפר השבוע בעל החברה אבי רחמים. “הבאנו פעילות עסקית חדשה ונוחה לתושבי חיפה עם נגישות לנחל הגיבורים, ציר מספר 4 וצירי המטרונית. הפרויקט צפוי להיפתח בחודשים הקרובים נותרו שטחים אחרונים להשכרה. אני מאחל הצלחה רבה לעסקים שנכנסו למתחם ולקבוצת אושר עד שפותחים סופר גדול ואנו שואפים להתפתח ולבנות ולהביא לתנופת בניה ופיתוח בחיפה ובעיר התחתית לרווחת התושבים בתיאום מלא עם הרשויות והעירייה”.

אבי רחמים, הכל תחת קורת גג אחת

לקבוצת אבי רחמים מחלקה ייעודית המתמחה בהתחדשות עירונית, בדגש על תמ”א 38. בין הפעילויות, מקדמת הקבוצה פרויקטים רבים במסגרת תמ”א, ביניהם חיזוק המבנה ותוספת בניה או הריסת המבנה ובניית מבנה חדש.

הקבוצה עובדת בשיטת עבודה של “הכל תחת קורת גג אחת”, המתחילה בהתקשרות ראשונית עם דיירי הבית וממשיכה בתכנון ומימוש הפוטנציאל המקסימלי של כל פרויקט, כולל תכנון מפורט והוצאת היתרי בניה בהתאמה. בהמשך, ביצוע הפרויקט בצורה מקצועית ואיכותית ולסיום, אכלוס הדיירים תוך שמירה והקפדה על איכות הבניה ועל סטנדרט גימור גבוה ויוקרתי.

בתחילת התהליך מבצעת החברה בדיקות מעמיקות, הן תכנוניות והן כלכליות, מה שמבטיח ומאפשר את ההצלחות המרשימות של כל הפרויקטים של החברה. איכות, מקצועיות ורמת ביצוע גבוהה חרוטים על דגלה של החברה, מנהליה ועובדיה השונים. כחלק בלתי נפרד מתפיסה זו ניתן דגש רב על עבודה עם הגורמים המקצועיים והאיכותיים בענף, דרך כמו גם הקפדה חסרת פשרות על רמת הביצוע הגבוהה ביותר.

מאחר ומדובר בחברה משפחתית הפועלת כבר עשרות שנים במקביל לדורות המשפחה, דוגלת החברה ביחס אישי ללקוח. “הניסיון הרב של החברה הביא אותנו להבין שההצלחה שלנו נובעת בעיקר מהיחס האישי הניתן לכל לקוח”, אומר רחמים, “כל לקוח שמקבל ליווי אישי ומחייך בסוף התהליך, היא תעודת עניות לאנשי החברה והתפיסה שלנו בנושא שירות לקוחות”.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות