fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתקפת סייבר: האקר פרו פלסטיני ניסה להפיל אתרים של עיריית חיפה

אתר תיאטרון חיפה
אתר תיאטרון חיפה שנפרץ (צילום: באדיבות עיריית חיפה)

היום  (יום שני) בשעות הבוקר המוקדמות, בזמן שבכל העולם נעשים ניסיונות להרגיע את מצב הלחימה בעזה, נעשה ניסיון "לכבוש" לזמן מה אתר התרבות ואתרי חברות הבת של עיריית חיפה, על ידי האקרים המשתייכים לקבוצת "omarxarmy" .

גולשים שביקשו לגלוש באחד האתרים נתקלו בתמונה תחת הכיתוב: "FOR GAZA– FREE PALESTINE", כשמנגינה בשפה הערבית נשמעת ברקע. בתחתית האתר נכתב אף איום: "… we are coming soon"

תוך זמן קצר הצליחו אנשי האינטרנט בעיריית חיפה, בשיתוף חברת האבטחה לתת מענה מהיר לבעיה והמסרים באתר הורדו תוך זמן קצר ונמנעה גישה לשרתים. אין זו הפעם הראשונה שארגונים פרו פלסטיניים מנסים להפיל אתרים של עיריית חיפה. רק בשנה שעברה היה ניסיון דומה להפיל את אפליקציות דף הפייסבוק של עיריית חיפה, דבר שאילץ את מנהלי הדף להסתירו מעיני הגולשים כמעט ליום שלם.

ראש העירייה יונה יהב: ״אירגוני הטרור תוקפים מטרות שתכליתם שלום וזה מצער. חיפה ידועה בהיותה סמל לשלום ודו קיום במזרח התיכון ודבר לא ישנה את העובדה הזו. עיריית חיפה מקדמת תרבות של דו קיום עם פסטיבלים בדמות החג של החגים ואת זה ארגוני הטרור בחרו לתקוף, מיותר לציין שהדפנו במהרה את המתקפה״.

אתר תיאטרון חיפה
אתר תיאטרון חיפה שנפרץ (צילום: באדיבות עיריית חיפה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות