fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקהלת בית הספר אחדות תשיר עם התזמורת הפילהרמונית

מקהלת בית הספר אחדות. צילום: דוברות העירייה
מקהלת בית הספר אחדות. צילום: דוברות העירייה

מקהלת בית הספר אחדות בקרית מוצקין נבחרה להשתתף במפגש מקהלות של בתי ספר יסודיים עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית באירוע לציון 70 שנה למדינת ישראל.

מקהלת בית הספר אחדות. צילום: דוברות העירייה
מקהלת בית הספר אחדות. צילום: דוברות העירייה

במסגרת חגיגות ה-70 למדינה יקיים הפיקוח על החינוך המוזיקלי במשרד החינוך בשיתוף תוכנית "מפתח" של התזמורת הפילהרמונית הישראלית מפגש מוזיקלי, שיהווה את אחד מאירועי השיא של משרד החינוך. בחודש אפריל הקרוב יפגשו כ-50 מקהלות נבחרות מבתי ספר יסודיים מכל רחבי הארץ בהיכל התרבות בתל אביב.

התזמורת הפילהרמונית הישראלית תנגן לפני התלמידים יצירות ישראליות ושירים המהווים נכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית. בהמשך, המקהלות יהפכו למקהלה אחת גדולה וישירו יחדיו שירים שעובדו במיוחד בעבור אירוע זה, בליווי התזמורת הפילהרמונית. כמו כן המקהלות יזכו לשיר יחד עם היוצרים נורית הירש ויוני רכטר בשיתוף כל הקהל בשירת רבים.

מנהלת בית הספר אחדות, מור אורן, אמרה כי היא "גאה במקהלה ובמובילה שלה, סופי שיפרין, אשר עבדה קשה כדי להביא את המקהלה להיות נבחרת מתוך מקהלות רבות. מקהלת בית הספר היא דוגמה לפרי יצירה נפלא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות