fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל משרד החינוך הגיע להכיר את מערכת החינוך בקרית ים

דוד אבן צור ושמואל אבוהב. צילום: דוברות העירייה
דוד אבן צור ושמואל אבוהב. צילום: דוברות העירייה

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב חלק מחמאות למערכת החינוך של קרית ים במהלך יום סיורים מרוכז שערך בעיר ומסגרתו סייר בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים..

אבוהב שוחח עם צוותי ההוראה וביקש ללמוד על האתגרים שאיתם מתמודדת מערכת החינוך בעיר ושמע סקירה נרחבת על הישגי המערכת. הוא סיפר כי סיורים מסוג זה הם בעלי חשיבות עליונה בגיבוש מדיניות המשרד וקביעת יעדי המערכת והצרכים שלה.

מנכ"ל המשרד קיים גם פגישת עבודה עם ראש העירייה, דוד אבן צור, ושמע ממנו על הצרכים הנקודתיים של העיר כחלק מהחזון העירוני לטיפוח החינוך והצבתו בראש סדר העדיפויות העירוני. הוא נפגש גם עם מנכ"ל אורט העולמי וקדימה מדע, אבי גנון, ושמע ממנו על ההשקעה של הארגון במערכת החינוך של קרית ים כחלק מניהול מערך בתי הספר התיכוניים בעיר.

אבן צור ציין כי הוא מתפעל בכל פעם מחדש מבקיאותו הרבה של אבוהב בנעשה במערכת החינוך בעיר. אבן צור הביע את ביטחונו כי המנכ"ל ימשיך ללוות את העשייה החינוכית העיר והעניק לו מצפן עתיק אשר מכוון את מחוגו לכיוון קרית ים כך שימשיך לכוון לעיר את תשומת הלב ומשאבי המשרד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות