fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטיסי רחפנים? עיריית קרית ים מחפשת אתכם

בימים אלה יוצא לדרך אתגר הרחפנים הגדול של קריית ים – "משהו לעוף עליו". במסגרת האתגר מוזמנים כל בעלי הרחפנים בארץ וגם בעולם להגיע  ולהכיר את קריית ים ממעוף הרחפן ובסיום האתגר לזכות בכרטיס טיסה הלוך ושוב לביג'ין, סין.

כדי לקחת חלק באתגר נדרשים המשתתפים לצלם בשמי העיר סרט יצירתי באורך של 90 שניות אשר ישקף את העיר בזוית ייחודית ומקורית. את התוצאות מוזמנים המשתתפים לשלוח לעירייה באמצעות דף ההרשמה מיוחד המופיע בדף הפייסבוק העירוני ולצרף אליו, קישור להורדת הסרטון אשר  צולם בשמי העיר וזאת עד ה 30.7.17.

הסרטונים שיתקבלו יפורסמו בדף הפייסבוק של העירייה והסרטון שיזכה למירב הצפיות, על פי התקנון, יוכרז כסרטון המנצח אשר ישגר את בעליו לבירה הסינית.

בעיריה מדגישים בין השאר כי כל המשתתפים נדרשים לפעול ולהטיס את הרחפנים על פי דרישות והוראות החוק וכי בעלי רחפנים שלא יפעלו לפי התקנון לא יורשו לקחת חלק באתגר. בעירייה משוכנעים כי מטיסי רחפנים רבים בישראל ימצאו באתגר משהו ששווה לעוף עליו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות