fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע אכיפה באתרי הבנייה בקרית אתא ומלחמה בתופעת הוונדליזם

מבצע אכיפה. צילום: עיריית קרית אתא
מבצע אכיפה. צילום: עיריית קרית אתא

השבוע נערך מבצע "איכות חיים"  למיגור מטרדים ולאכיפת חוקי העזר העירוניים ברחבי קרית אתא בהשתתפות השיטור העירוני, צוות המפקחים העירוניים, מנהלי מחלקת הנדסה ותשתיות, נציגי האגף לפיקוח על הבנייה ומפקד השיטור העירוני פקד ליאור חן.

המבצע כלל ביקורת על עבודות הבנייה המתבצעות על ידי קבלנים שונים ברחבי העיר במהלכם נמצאו מפגעים שונים ודוחות חולקו לקבלנים שלא הציגו את הרישיונות הנדרשים בנושאי בטיחות, פסולת וגידור.

מבצע אכיפה. צילום: עיריית קרית אתא
מבצע אכיפה. צילום: עיריית קרית אתא

המבצעים נעשים בהתאם לתכנית העבודה השנתית על פי ניתוח ופילוח של אופי העבירות ומיקומם וכן על פי דיווח מפגעים על ידי תושבים במוקד העירוני. מבצע זה הינו הראשון בסדרת מבצעים מתוכננים באתרי הבנייה כאשר למבצעים הבאים יצטרפו גם המשטרה הירוקה ומשרד העבודה.

לדברי ליאור חן, מפקד נקודת השיטור בקרית אתא:" מערך האכיפה העירוני החדש מאפשר העמקה וטיפול בנושאים בוערים בקרב בתושבים. אנו מקווים כי מבצעים אלו יהוו גורם הרתעה שיאפשר שמירה על איכות החיים בעיר."

במקביל ועקב ריבוי תלונות על מעשי ונדליזם בעיר בעיקר במוקדי בילוי של בני נוער ובגנים הציבוריים, מבצע השיטור העירוני אכיפה נרחבת למיגור התופעה. במסגרת המבצע תוגברו צוותי הפיקוח לאורך כל שעות היום והלילה והם מבצעים סיורים יזומים ברחבי העיר במטרה לתפוס צעירים המשחיתים רכוש ציבורי ומפריעים למנוחת התושבים.

השבוע נתפס בשעת מעשה נער תושב העיר כאשר הוא משחית שלטי רחוב עירוניים ברחוב צבי הרר. הנער נלקח באישון לילה להוריו, נקנס ב-750 שקלים והוגשה נגדו תלונה במשטרה. פעילות האכיפה תיערך לאורך כל השנה כאשר יתבצע תגבור נוסף בחופשות החגים והקיץ.

מהשיטור העירוני נמסר כי: " אנו פועלים במרץ למגר תופעות המהוות מטרד עבור התושבים ומקווים לשיתוף פעולה מלא של תושבי העיר במטרה לשמור על ניקיונה של עירנו, להגביר את הביטחון האישי, לצמצם אירועי אלימות ולשפר את איכות החיים בעיר."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות