fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כשאני מרימה משקולות אני נמצאת בעולם משלי"

אלינור סטולר. צילום: דורון גולן
אלינור סטולר. צילום: דורון גולן

קרייתים / דורון גולן

המראה של אלינור סטולר עלול להטעות, אך מאחורי החזות הצנומה נמצאת אישה שמפעילה מרכז למידה ובשעות הפנאי מרימה משקולות להנאתה.

סטולר, 36, מקרית ביאליק, אימא לילד בן חמש, היא במקצועה מורה לאנגלית ואף לימדה אנגלית בבתי ספר. "שמתי לב שיש ביקוש ללמוד בקבוצות קטנות והחלטתי שזה יכול להשתלב עם החלום שלי לפתוח מרכז למידה". במשך חצי שנה חיפשה את המקום המתאים עד שמצאה את הבית רחב הידיים בקרית ביאליק "ואיך שראיתי אותו ידעתי שפה הכל יקרה". את מרכז הלמידה START פתחה לפני שנה וגייסה מורים ואנשי צוות למתמטיקה, אנגלית, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לשון, מיומנויות למידה ובקרוב גם ללימודי ערבית.

"יש פה תלמידים מכיתה ג' ועד תיכון" היא מספרת "החינוך זה בנשמה שלי וזה מה שהיה לי קשה במשרד החינוך, יש המון ילדים בכיתה ואי אפשר להגיע לכולם ופה אנחנו מצליחים להגיע לכל תלמיד וללמד אותו מתוך אהבה. אני לא יכולה להיות משהו אחר, אני מורה בכל רמ"ח איברי".

אלינור סטולר. צילום: דורון גולן
אלינור סטולר. צילום: דורון גולן

בזמנה הפנוי ניתן למצוא אותה בחדר הכושר, מרימה משקולות לצידם של הגברים. "אני יודעת שזה לא נתפס כספורט נשי באופן מובהק" היא אומרת "זה אתגר. זה כבד וקשה, זה ממלא אותי באנרגיות מטורפות וזה משהו שתמיד יש בו מצב להשתפר ולהתקדם. כשאני מרימה משקולות אני נמצאת בעולם משלי".

סטולר מקפידה על אורח חיים בריא וצמחוני מגדלת בביתה שני חתולים מגזע ספניקס קנדי ועשתה בחצר הבית פינת האכלה לחתולי רחוב שאותם היא גם דואגת לעקר ולסרס. "השנה האחרונה הייתה מבחינתי שנה של הגשמת חלומות" אומרת סטולר "ועדיין נשארו לי עוד כמה חלומות להגשים בהם גם לפתוח סניף נוסף בקריות של המרכז למידה".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות