fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יחידת סיור רגלי החלה לפעול בקרית אתא

סיור רגלי קרית אתא. צילום: דוברות העירייה
סיור רגלי קרית אתא. צילום: דוברות העירייה

יחידת סיור רגלי חדשה החלה לפעול בשבוע האחרון במרכז העיר בציר הרחובות זבולון ועצמאות. היחידה כוללת שלושה שוטרים אשר יסיירו רגלית או באמצעות אופניים חשמליים ויאכפו עבירות ומפגעים במוקדים עירוניים עמוסי תנועה ופעילות.

סיור רגלי קרית אתא. צילום: דוברות העירייה
סיור רגלי קרית אתא. צילום: דוברות העירייה

 

המודל הארצי החדש הוקם על פי מודל הפועל ברחובות ניו יורק, בעקבות עריכת מיפוי וסקר צרכים של התושבים בנוגע לעבירות המשמעותיות המטרידות אותם והמשפיעות על תחושת הביטחון האישי שלהם. השוטרים המסיירים בשטח קשובים לתושבים ומכירים את הקהילה ובתי העסק במטרה ליצור חיבור לצרכים האמיתיים של התושבים בשטח ולתת להם מענה מיידי תוך הענקת תחושת ביטחון אישי.

היחידה תעסוק בפעילות אכיפה מוגברת תוך נוכחות ובולטות וכן הגברת המודעות על ידי מניעה ,אזהרה והסברה כאשר הנושאים שנבחרו לטיפול הם: מפגעים הקשורים לתנועה ומפגעים הקשורים לאיכות החיים והביטחון האישי של התושבים.

מהמשטרה נמסר:" הימצאותו של שוטר, שמכיר את השטח ואת תושבי האזור, היא אבן יסוד בעבודה משטרתית שכן אין תחליף לתקשורת הבלתי אמצעית של התושב עם שוטר שמגיע במהירות לכל מקום וקשוב לצרכיו. אין ספק כי מודל זה יגביר את תחושת הביטחון של התושבים, יחזק את האמון במשטרה ויביא לתוצאות בשטח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות