fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום פעילות לגיל השלישי במרכז שילה

פעילות גופנית לגיל השלישי. צילום: יח"צ
פעילות גופנית לגיל השלישי. צילום: יח"צ

מבקרי מרכז היום שילה בקרית חיים זכו השבוע ליום שכולו פעילות בתנועה ביוזמתו של זהר לרר, מנחה להוראת חינוך גופני במכללה האקדמית וינגייט ותושב קריית חיים, שהגיע למרכז בלוויית 18 מהסטודנטים שלו.

הסטודנטים יצרו מספר תחנות הפעלה וליוו את מבקרי המרכז בעת הפעילות, שכללה עבודה עם גומיות, עבודה עם כדור, הליכה מסלוליםמשתנים וברמות קושי שונות, הליכה על מקטעי תמיכה משתנים בכף הרגל (הליכה על העקב, הליכה על כריות כף הרגל, עקב בצד אגודל). בסיום ההפעלות, הרצה לרר בנושא "פעילות גופנית וכאב" ונתן למבקרים כלים לפעילות גופנית נכונה במצבים שונים של כאב.

פעילות גופנית לגיל השלישי. צילום: יח"צ
פעילות גופנית לגיל השלישי. צילום: יח"צ

לרר, בעל תואר שני בגרונטולוגיה, מציין כי נושא הגיל השלישי קרוב לליבו ושמח על שיתוף הפעולה עם שילה. "כמנחה להוראה במכללה האקדמית בוינגייט אני נחשף לבתי ספר רבים, ואני קורא מכאן למורים לעתיד לקדם פרויקטים החברתיים בקהילה  כדרך חיים.  לראות את החשיבות הרבה שבפעילות הגופנית עבור בני הגיל השלישי".

דניאלה אלרון, מנכ"לית עמותת שילה, ציינה כי תנועה ופעילות גופנית הינם ערך מרכזי בסדר היום של מבקרי רשת מרכזי היום של שילה בחיפה ובקריות. "אנחנו מודים לזהר ולסטודנטים על הפרוייקט הייחודי שיזמו. מעבר לחשיפת מבקרינו והצוות לדרכים חדשניות לפעילות בתנועה, מדובר בעיקר ביום חווייתי, שזימן למבקרים פעילות בין דורית והנאה רבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות