fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוזמה להקמת בית מלון בחוף קרית ים

הדמיה בית מלון קריית ים. באדיבות העירייה
הדמיה בית מלון קריית ים. באדיבות העירייה

כשנתיים לאחר מכירת המגרשים בחוף ימה של קריית ים הוצגה השבוע בפני ראש העירייה יוזמה להקמת בית מלון ראשון בקריות על אחת החלקות שנמכרו. את התוכנית הראשונית הכין משרד האדריכלים פייגין אדריכלים אשר עמד גם מאחורי תכנון מלון בראשית היוקרתי במצפה רמון וכן תכנן שורה ארוכה של מלונות יוקרה ברחבי העולם בהם מלונות בווייטנאם וברחבי אירופה כמו: הילטון ורשה ועוד.

הדמיה בית מלון קריית ים. באדיבות העירייה
הדמיה בית מלון קריית ים. באדיבות העירייה

המלון המתכונן עתיד להיות בן 4 קומות יהיו בו כ 40 חדרי אירוח, קומת עסקים , אולם אירועים, מסעדות וקומת מסחר וכן ברכה עילית על הגג אשר ממנה תיהיה תצפית מושלמת אל החוף הים ומפרץ חיפה כולו. המלון ימוקם על שדרות ספיר והמתכננים התחייבו לעמוד בכל תנאי התב"ע של המקום תוך שמירה על ערכי הטבע והנוף בסביבה.

על פי הערכות העירייה והיזמים צפוי המלון ליהנות מביקוש גדול הן על ידי קרוב לחצי מיליון התושבים באזור כולו והן על ידי מפעלים וחברות מסחריות ותעשיות שונות המארחים נציגים מחו"ל ונאלצים למצא היום עבורם פתרונות לינה בחיפה או בעכו.

לדברי המתכננים אשר קיבלו אור ירוק להמשך התכנון מראש העירייה, דוד אבן צור, הם יהיו מוכנים עם תוכניות להגשה לועדה המקומית לתכנון בתוך חודשים ספורים. אבן צור, אשר הביע קורת רוח מהיוזמה, אמר בפגישה כי הוא משוכנע שבעקבותיה יבואו יוזמות נוספות של מלונאות ותיירות בעיר "אני בטוח שזו רק הסנונית הראשונה שמבשרת אביב של פריחה כלכלית ותיירותית בקריית ים" הוא הזכיר ליזמים כי זהו יעודה של קריית ים והוא מתכוון לעשות הכל כדי לממש אותו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות