fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טקס סיום לפרויקט מחשב לכל ילד בקרית ביאליק

מחשב לכל ילד. צילום: יחצ
מחשב לכל ילד. צילום: יחצ

סגן השר ירון מזוז וראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ערכו השבוע את טקס סיום לפרויקט "מחשב לכל ילד" בהשתתפות סמנכ"ל העירייה, ליאור טרגן ומנהל אגף חינוך בעירייה, עמי ראובן, משתתפי הפרויקט ובני משפחותיהם.

פרויקט "מחשב לכל ילד" משותף לממשלה ולרשות המקומית ומיסודה של עמותת "המפעל הלאומי לפיתוח חברתי". הפרויקט הוקם בשנת 1996 ביוזמת אנשי עסקים מובילים בישראל ובשותפות ממשלת ישראל. במסגרת הפרויקט תלמידים שידם אינה משגת מתחדשים במחשב מתקדם, 45 שעות הדרכה למיומנויות השימוש במחשב, חיבור לאינטרנט למשך שנה, סל לומדות ותוכנות, תמיכה טכנית ואחריות למשך שלוש שנים בבית המשפחה. בין התורמים המרכזיים של הפרויקט: קרן אדמונד י. ספרא, מיקרוסופט ישראל, חברת בזק, חיה ונחמיה למלבאום, בנק מרכנתיל, ESET ישראל. יו"ר העמותה הוא הפרופ' אריה סקופ, לשעבר יו"ר מיקרוסופט ישראל ומנכ"לית הפרויקט היא אורלי תמיר.

בארבע השנים האחרונות, סגן השר להגנת הסביבה, ותושב קרית ביאליק, ירון מזוז מכהן כיו"ר המועצה הציבורית לפרויקט מטעם משרד ראש הממשלה. סגן השר מזוז, הודה בדבריו למשתתפים ונציגי העירייה ואמר כי "אני בעזרת ראש העיר אגיע לכל אחת ואחד בקרית ביאליק, לכל אחד שעומד בקריטריון, אנחנו רוצים שבקרית ביאליק לא יהיה ילד אחד שייחסר לו מחשב". הוא הוסיף וסיפר "כילד, גם אני חוויתי קשיים לא פשוטים ואני מודע לאתגרים שאיתם מתמודדים המשתתפים. עם המוטיבציה שלהם והרוח הגבית שנותן הפרויקט, אני בטוח שהם יצעדו אל עתיד מבטיח".

דוקרסקי פנה לסגן השר ואמר: "בתקופה שבה אתה מוביל את הפרויקט הזה של מחשב לכל ילד זה משמח לבבות ומשמח נפשות וגם העבודה המשותפת ל הורים וילדים בהכנה של הקורס הרבה פעמים מאפשרת להם גם את השיח שלא תמיד יש אותו, וזה נהדר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות