fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חווייה נדירה לגולשים: להקת דולפינים הגיעה לביקור בחוף קרית ים

חוף קרית ים (צילום: שרון ינאי, סטודיו לצילום)
חוף קרית ים (צילום: שרון ינאי, סטודיו לצילום)

חגיגה מיוחדת ונדירה קיבלה את פניהם של הגולשים שהגיעו בחג סוכות לגלוש מול חופי קרית ים: להקת קטנה של ארבעה דולפינים שכללה דולפינה וגור צעיר אשר זה עתה נולד.

חברי הלהקה ניצלו את מזג האוויר הנעים והנוח ואת הים החלק כדי להשתעשע עם המצילים ועם גולשי ה"סאפ" מהמרכז הימי לגלישה "סרף סייקל". המציל הראשי בחוף, איתן חרמון, אשר הנציח את להקת הדולפינים במצלמת הוידאו, ידע לספר כי להקה כל כך גדולה של דולפינים המשייטים קרוב כל כך לחוף לא נראתה בחופי העיר כבר שנים רבות. "אני שמח שיונק ימי יפיפה זה שב לפקוד את חופי העיר", ציין חרמון.

אחת הגולשים שהייתה שותפה לחווייה היא אנג'ליקה אגבייב, שסיפרה: "בהתחלה מישהו אמר שמדובר בכריש. נכנסו לגלוש על "סאפ" וכשחזרנו בסביבות שבע בבוקר ראיתי סנפיר של דולפין. הגענו אליהם ותוך כדי שעמדתי על ה"סאפ" עבר מתחתי דולפין ענק. היינו עם הלהקה בערך חצי שעה עד שהם שחו לעומק. זו חווייה מדהימה להיות ליד הדולפינים, לא רצינו לצאת מהמים". בקבוצת הגולשים שזכו לחוויית הדולפינים היו גם: טלי חזן, עדי ונטלי בדוק, אילן יטח ומשה בכר.

בעירייה הביאו קורת רוח מהביקור הנדיר של היונק היחודי בחופי העיר וראש העירייה, דוד אבן צור, ציין כי זוהי תוצאה נוספת של ההשקעה בפיתוח רצועת החוף והים שמולו אשר הפכו את המקום לאטרקטיבי גם לבעלי חיים אשר נעלמו מהאזור מזמן. בעירייה ציינו כי כפועל יוצא מההשקעה העירונית מועמד חוף הים העירוני לזכות באות הדגל הכחול אשר יהפוך אותו לקראת עונת הרחצה הבאה לחוף בעל הכרה בינלאומית.

מהעירייה נודע עוד כי בימים אלה עומדים להתחיל בחופי העיר צילומים של סרט קולנוע עלילתי באורך מלא אשר יביא את סיפורה של בת הים הקטנה שפסלה נמצא בחוף הצפוני של העיר. את ההפקה מוציאה לפועל חברת הפקות צרפתית המשלימה בימים אלה את ליהוק המשתתפים בהפקה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות