fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

2014: מאות אמצעי לחימה נחשפו במחוז חוף

אקדחים, מטענים ועוד מאות אמצעי לחימה מסוגים שונים נחשפו על ידי תחנות המשטרה במחוז חוף במהלך שנת 2014
חשיפת אמצעי לחימה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
חשיפת אמצעי לחימה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

במהלך שנת 2014 התקיימה בכל תחנות המחוז ויחידותיו המחוזיות, פעילות נרחבת בתחום חשיפת אמצעי הלחימה, שמטרתה צמצום תופעת החזקת אמצעי לחימה והשימוש בהם. מטבע הדברים הימצאותם בידי גורמים עבריינים תורמים לתופעות פשיעה חמורות. במשטרת מחוז חוף ממקדים פעילות חשיפה על פי תשתית מודיעינית וריכוז מאמץ במבצעי אמצעי לחימה מחוזיים.

חשיפת אמצעי לחימה  (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
חשיפת אמצעי לחימה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

על פי ממצאי דו"ח המסכם את שנת 2014 עולה כי נתפסו 69 אקדחים ו-50 רובים, 30 מטענים ו 13 פגזים בקטרים שונים. כמו כן נתפסו עשרות זיקוקים נפצים וכוורות זיקוקים בנוסף בקבוקי תבערה וכלי נשק מאולתרים. גורמים במחוז מסרו כי אמצעי הלחימה מוסתרים ומוסלקים היטב אך הפעילות המקצועית של כוחות המחוז בסיוע כלבנים מצליחה בחשיפת אמצעי הלחימה. פעילות החשיפה ממשיכה גם בשנת 2015 ועד כה נתפסו 14 אקדחים 11 רובים 9 רימונים מסוגים שונים . בין היחידות הבולטות תחנות חיפה ועכו ימ"ר ומג"ב מחוז חוף. מהמשטרה נמסר כי פעילות זו תימשך על מנת לצמצם את התופעה ולהקשות על גורמים עבריינים לעשות שימוש באמצעים אלה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות