fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית מוצקין התמנה לרב בגרמניה

הרב נתי טיטלבאום, מוצקינאי לשעבר, התמנה לרב מדינת ברמן, עיר בת חצי מיליון תושבים. ראש העירייה חיים צורי ורבנים מכל אירופה וישראל הגיעו עד לגרמניה כדי לחלוק כבוד. "דווקא כאן, בגרמניה, יש למינוי שלך משמעות רבה ועצמתית מאוד", אמר צורי
הרב נתי טיטלבאום מקבל ברכה מחיים צורי. צילום: דוברות עירית קרית מוצקין

 הדי הגאווה וההתרגשות שבלב היהודי הגיעו עד הקריות: אל מול הקהילה היהודית בעיר ברמן גרמניה, רבנים ממדינות שונות באירופה, רבנים מישראל, ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי ורעייתו דפנה, התמנה הרב נתי טיטלבאום לתפקיד הרב הראשי של ברמן. באירוע שנערך בבית הקהילה ובבית הכנסת בברמן, לקחו חלק יושב ראש הסנאט של ברמן, ראש העיר ברמן וראשות הקהילה היהודית. אפילו צוות של הטלוויזיה הגרמנית ליווה את הטקס  וראיין את הרב טיטלבאום.

ראש העיר, חיים צורי, חתם על כתב המינוי של הרב טיטלבאום ובירך אותו: "גאה ומתרגש לראות את בן העיר קריית מוצקין מתמנה לרב הקהילה בברמן. אני מוסר לך את ברכת כלל תושבי קריית מוצקין ואת ברכת עם ישראל כולו על השירות והשליחות שאתה מבצע בברמן. דווקא כאן, בגרמניה, יש למינוי שלך משמעות רבה ועוצמתית מאוד".

הרב נתי טיטלבאום מקבל ברכה מחיים צורי. צילום: דוברות עירית קרית מוצקין

על כתב המינוי של הרב נתי טיטלבאום חתמו בנוסף רבנים מרחבי גרמניה והרב של ברלין התכבד להעניק לרב טיטלבאום את הטלית שעמה התעטף. ראש העיר ברמן שוחח עם צורי והתעניין בקריית מוצקין. צורי העניק חנוכייה לראש העיר וליו"ר הסנאט של ברמן, ופמוטים לראשת הקהילה, וכן העניק כוס לקידוש לרב נתי טיטלבאום.

אשת ראש העירייה דפנה צורי איחלה הצלחה רבה לנורית, אשת הרב, והעניקה לה את תבליט ירושלים. "ההתרגשות גדולה מאוד לראות את מינוי הרב כאן, שנולד בקריית מוצקין ובמיוחד לאחר כל מה שעבר על העם היהודי, זהו הניצחון הגדול ורגע חשוב מאוד" אמרה צורי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות