fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רופא מבני ציון שהציל תינוקת ממוות, ליווה אותה בחגיגת בת המצווה

בסוף שנת 2001 רכבה בורטמן, אז פעוטה בת שנה ו-9 חודשים על אופניה בחצר ביתה ונפלה לבריכת השחייה המשפחתית. השכן, פרופסור מוסטפא סמרי, כיום מנהל מחלקת הרדמה במרכז הרפואי בני ציון ואשתו שאדיה, העובדת כאחות בבריאות הציבור הוזעקו מביתם והצילו את חייה
מרגש. פרופ' מוסטפא סאמרי ואשתו מלווים את נטע בבת המצווה. (צילום מייק לוי)

בשבוע שעבר ליווה לבמה פרופסור מוסטפא סמרי, רופא בכיר מבית החולים בני ציון, את נטע בורטמן, התינוקת שהציל ממוות לפני כ-11 שנה, בחגיגת בת המצווה שלה. נטע הודתה לו בנאום מרגש בחגיגת בת המצווה.

בסוף שנת 2001 רכבה בורטמן, אז פעוטה בת שנה ו-9 חודשים על אופניה בחצר ביתה ונפלה לבריכת השחייה המשפחתית. השכן, פרופסור מוסטפא סמרי, כיום מנהל מחלקת הרדמה במרכז הרפואי בני ציון ואשתו שאדיה, העובדת כאחות בבריאות הציבור הוזעקו מביתם והצילו את חייה. נטע הודתה להם בנאום מרגש בחגיגת הבת המצווה.

"הלב והריאות כבר לא תפקדו", משחזר כיום מנהל מחלקת ההרדמה במרכז הרפואי בני ציון, פרופסור מוסטפא סמרי, את הדרמה הגדולה שבמהלכה הציל את חייה של נטע בורטמן ומוסיף, "ההחייאה הייתה קשה וארוכה והיו רגעים שבהם כבר חשבנו שלא נצליח להציל את חייה של נטע ולשמחתי רעייתי ואני הצלחנו בסופו של דבר להחיות אותה וזה היה בהחלט רגע מרגש עבורנו להשתתף בבת המצווה שלה".

מרגש. פרופ' מוסטפא סאמרי ואשתו מלווים את נטע בבת המצווה. (צילום מייק לוי)

כאמור פרופסור מוסטפא סמרי, ואשתו שאדיה, השתתפו כאורחי כבוד בבת המצווה של נטע בורטמן. פרופסור סמרי אף זכה לכבוד מיוחד ממשפחת בורטמן כשליווה את כלת המצווה בכניסתה לבמת אולם השמחות.

במהלך האירוע, הקריאה נטע נאום מרגש שבו הודתה לפרופסור סמרי ולרעייתו על שהצילו את חייה ולא ויתרו על אף שנדמה היה שהסיכויים להצילה- נמוכים. נורית בורטמן, בירכה את הזוג סמרי ואמרה, "מבחינתנו זו הייתה סגירת מעגל כשהמטרה הייתה להביע את הערכתנו ולכבד את פרופסור סמרי ורעייתו שאדיה, שהם מבחינתנו גדולים מהחיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות