fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרצה בגדר תחנת המטרונית מסכנת את שלום הציבור

בתחנת המטרונית שממול לקריון, ישנה פרצה בגדר. מבוגרים ובעיקר ילדים בדרכם הביתה מהלימודים, מתפרצים לכביש כדי להגיע לתחנה ומכוניות נאלצות לבצע בלימות פתע
הפרצה בגדר ליד תחנת המטרונית (צילום: סיון הלפרין)
הפרצה בגדר ליד תחנת המטרונית (צילום: סיון הלפרין)
הפרצה בגדר ליד תחנת המטרונית (צילום: סיון הלפרין)
הפרצה בגדר ליד תחנת המטרונית (צילום: סיון הלפרין)

מול תחנת המטרונית שבקריון, בצידה של קרית מוצקין, אנשים חוצים את הכביש היכן שאין מעבר חצייה ושדה הראייה קטן. מבוגרים ובעיקר ילדים בדרכם הביתה מהלימודים, מתפרצים לכביש כדי להגיע לתחנת המטרונית, ומכוניות נאלצות לבצע בלימות פתע.

הדבר מתאפשר מהסיבה כי ישנה פרצה בגדר התחנה. בנוסף לכך, קטע הגדר שנמשך לכיוון חיפה, נגמר מוקדם ומאפשר לאנשים להתפרץ לכביש בקטע זה.

תושב קרית מוצקין סיפר שהתריע לעירייה ולא נעשה דבר בנידון. "כל יום באים ילדים מבית ספר באזור וקופצים לכביש כדי להגיע לתחנת המטרונית, כי יותר קל להם לעבור דרך הפתח", הוא אומר, "כל פעם מחדש אני חוטף התקף לב מהפחד שהם יידרסו. גם אין שום אזהרות להולכי רגל".

תגובת עיריית קרית מוצקין: "כביש 4 במקטע האמור, לרבות תחנות המטרונית שבתחומו, תוכננו, נבנו, ומתוחזקים על ידי חברת יפה נוף ולכן יש לפנות לגורמי החברה. יצוין כי בעירייה לא נתקבלו פניות תושבים בעניין".

תגובת חברת יפה נוף: "הנושא יועבר לקבלן התחזוקה של יפה נוף כדי שיימצא פתרון. אלו שתי גדרות שהקטע ביניהן אינו סגור, והן גם מסוגים שונים. אם אנשים עוברים שם בין הגדרות וחוצים את הכביש לא במעבר חצייה, צריך למנוע את זה. המשך הגדר נמצא בעיקר בקרבת מקומות שמועדים לפורענות, כמו צמתים ומעברי חצייה. בכביש רציף לא צריך גדר כזו. בנוסף לכך, יש שלטי אזהרה בחצייה בכיוון של הצמתים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות