fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא חדש לאגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה

מנכ"ל חברת מגדל, יונל כהן, ישמש כנשיא אגודת הידידים של האוניברסיטה. עמוס שפירא: "יונל הוא שחקן חיזוק משמעותי".
שחקן חיזוק משמעותי. יונל כהן (צילום: יח"צ)
שחקן חיזוק משמעותי. יונל כהן (צילום: יח"צ)

מנכ"ל חברת מגדל, יונל כהן, הוא הנשיא החדש של אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה בישראל. "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לפעול לקידום מוסד אקדמי מוביל כאוניברסיטת חיפה, שהצלחתו מקדמת את מדינת ישראל כולה", אמר כהן.

כהן, הוביל עם מאיר שמיר את חברת מבטח-שמיר והקמת קרן פנסיה עתודות, ובהמשך הוביל את המיזוג בין מבטח-שמיר וסימון את ויזל, ושימש יו"ר דירקטוריון החברה המאוחדת. הוא אף מונה ליו"ר סוכנויות הביטוח בקבוצת מגדל וליו"ר מגדל-מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל.

לאחרונה הודיע כהן כי יפרוש מתפקידו בסוף השנה, וכעת ברור מאיזו סיבה. בנוסף לתפקידיו העסקיים, עוסק כהן בפעילות ציבורית, והוא מכהן כיו"ר חבר הנאמנים של האגודה לסוכרת נעורים.

נשיא אוניברסיטת חיפה, עמוס שפירא, בירך ואמר: "יונל הוא שחקן חיזוק משמעותי שיסייע לחבר בין המצוינות האקדמית של אוניברסיטת חיפה לקהילה העסקית בישראל".

מנכ"ל אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה בישראל, שירה בן-אור, הצטרפה לברכות והוסיפה: "יונל הוא האדם הנכון במקום הנכון. הצטרפותו כנשיא לאגודת הידידים תאפשר לנו להרחיב את הפעילות ולקדם את ההישגים האקדמיים של האוניברסיטה".

אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה בישראל הקימה ומפעילה את פורום בכירי המשק, מועדון אקסקלוסיבי עסקי שבו חברים ראשי הקהילה העסקית. הפורום אירח לאחרונה מפגשים עם ראשי המערכת הפוליטית והביטחונית בארץ, והעניק אותות וכיבודים לאנשי העסקים דב לאוטמן ז"ל, עידן עופר, איתן סטיבה, משה מנו ואחרים.

שחקן חיזוק משמעותי. יונל כהן (צילום: יח"צ)
שחקן חיזוק משמעותי. יונל כהן (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות