fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נדיר בגירושים: האשה תלין את בעלה

מואשמת בגניבת כמעט מליון שקלים מהחברה (צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה)
(צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה)

בית הדין הרבני האזורי בחיפה נתן לאחרונה החלטה נדירה, לפיה אדם, תושב האזור, הנמצא בהליך גירושים, יוכל לקבל זכות לקורת גג במסגרת סעד זמני, למרות שעל פי המגמה הנהוגה זו זכותה של האשה.

עו"ד שלומית סטרוגנו, המייצגת את הבעל, הגישה תביעה לשלום בית ובקשה למתן צו המתיר את הבעל בדירתו, זאת למרות שאשתו הגישה תביעה לפירוק שיתוף בדירת הצדדים בבית המשפט לענייני משפחה, שעניינה חלוקת הרכוש ומכירת הדירה. עו"ד סטרוגנו הוציאה סעד זמני שניתן על ידי בתי הדין הרבניים בלבד, ומטרתו למנוע את מכירת הדירה המשותפת של בני הזוג, על אף שמונח זה משקף את זכותה של האישה לקורת גג ולמזונות אישה, שכן, על פי הדין העברי, על הבעל לזון את אשתו ולא להיפך.

בית הדין הרבני האזורי בחיפה קיבל את התביעה, לפיה הבעל הוא זה שקיבל צו למדור ספציפי בדירת הצדדים, כסעד של שלום בית, למרות שהאשה הגישה תביעה למכירת הדירה בבית המשפט לענייני משפחה.

"ציינתי, כי יש לתת לבעל את הצו למדור ספציפי, כסעד אשר ימנע את האפשרות לסיכול שלום בית, קל וחומר כשהאשה הגישה בבית המשפט לענייני משפחה, תביעה לפירוק שיתוף, אשר יכול לאיים על הסיכוי של הצדדים למצות את האפשרות לשוב לשלום בית", הסבירה עו"ד סטרוגנו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות