fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפלגת יש עתיד פתחה את מטות הבחירות בקריות

עם השקת קמפיין הבחירות של המפלגה בקריות, הגיע השבוע שר האוצר היוצא יאיר לפיד למפגש פעילים בקרית חיים. בראש פעילות המרחב יעמוד סגן ראש עיריית חיפה שי אבוחצירה: "יש עתיד היא מפלגה של אלפי פעילים ותמשיך להיות מובילה בכל תחום"
שר האוצר היוצא יאיר לפיד
שר האוצר היוצא יאיר לפיד (צילום: ענבל לויתן קראוס)
נמשיך להיות מובילים. ראש מטה המרחב ביש עתיד שי אבוחצירה (צילום: גונן שמר)
נמשיך להוביל. אבוחצירה (צילום: גונן שמר)

מפלגת יש עתיד פתחה באופן רשמי את קמפיין הבחירות בקריות. השבוע הגיע שר האוצר יאיר לפיד להיפגש עם פעיליו במרכז בית נגלר שבקרית חיים. לאחר שרוב המפלגות קבעו את רשימותיהם לכנסת ה- 20, החלה סיעת יש עתיד את הפעילות הפוליטית שלה בקריות. בראש המרחב יעמוד סגן ראש עיריית חיפה שי אבוחצירה, שמלווה את המפלגה מתחילת דרכה.

בקרית ביאליק יעמוד עו"ד סער זיו מתחום דיני מקרקעין ומשפחה ובעל משרד בקרית מוצקין, לשעבר דובר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה. בראש המטה בקרית אתא, יעמוד חבר מועצת העיר רועי בן שלוש, בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה וסטודנט תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, לשעבר יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה, מנכ"ל החברה הכלכלית ומקימי עמותת קצ"ב.

בראש המטה בקרית מוצקין תעמוד אורטל חיים, בת 35, בעלת תואר שני בביקורת ציבורית ומנהלת פרויקטים עירוניים וקהילתיים. בראש המטה בקרית ים תעמוד חברת מועצת העיר קלרה ריכטר, שליחה מטעם הסוכנות היהודית, מגשרת ומכשירה נשים לתפקידי ניהול.

"בקמפיין הקודם תקפו את מפלגת יש עתיד ואמרו שהיא מפלגה של אינטרנט ופייסבוק", אמר השבוע אבוחצירה. "היה חשוב לנו להוכיח שלמפלגה יש אלפי פעילים וההוכחה לכך פתיחת עשרות מטות בכל מרחב. כל מנהל מטה נבחר על פי מקום מגוריו וההכרות שלו עם העיר בו הוא או היא נולדו. מפלגת יש עתיד תמשיך להיות מובילה בכל תחום ובעלת השפעה בכל תחומי החיים של האזרחים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות