fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל בית חולים רמב"ם: הגזירות הכלכליות הם סכנה לרפואה הציבורית"

" אתם רואים את האיומים שיש על הרפואה הציבורית, ואכן יש איומים. ישנה סכנה ברורה ומידית מקיצוץ יום האשפוז, מאיומים נוספים ובתי החולים עלולים לקרוס"
פרופ' רפי ביאר
פרופ' רפי ביאר (צילום: אדוארד קפרוב)
פרופ' רפי ביאר
פרופ' רפי ביאר (צילום: אדוארד קפרוב)

"אתם כולכם קוראים את העיתונים, אתם רואים את האיומים שיש על הרפואה הציבורית, ואכן יש איומים. ישנה סכנה ברורה ומידית מקיצוץ יום האשפוז, מאיומים נוספים ובתי החולים עלולים לקרוס. כבר היום, למרות הפיתוח, מבחינת הטיפול בחולים אנחנו במצב קשה מאוד".את הדברים הללו אמר פרופ' רפי ביאר, מנהל הקריה הרפואית רמב"ם אתמול (שלישי) במהלך כנס "אופקים בקרדיולוגיה התערבותית 2013" שהתקיים בבית החולים. הכנס התקיים במעמד עשרות מבכירי הקרדיולוגים, הרופאים והחוקרים בתחום הלב.

פרופ' ביאר, קרדיולוג בהכשרתו, אמר: "גם הקרדיולוגיה הפולשנית בסיכון. מדברים על הורדת מחירי הצנתורים. זה יכול להשפיע על הפעולות הללו, על בתי החולים ועל הגישה של בתי החולים. צריך לשמר את הרפואה המצוינת שיצרנו בארץ, במיוחד בתחום הקרדיולוגיה-תחום שנגיש לכל הציבור. ישראל בפירוש מובילה בדבר הזה וצריך לשמור על זה ככה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות