fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהיום הנסיעה במטרונית תהיה בתשלום

נוסעי המטרונית יתבקשו להצטייד בכרטיס רב קו, לתקף אותו במערכת הכרטוס שברציפי המטרונית ולשלם עבור הנסיעה. תעריף הנסיעה במטרונית יהיה זהה לתעריף האוטובוסים
המטרונית (צילום: צבי רוגר)
המטרונית | צילום: צבי רוגר

לאחר למעלה מארבעה חודשים שבהם יכלו נוסעי המטרונית לנסוע ללא תשלום, המטרונית עוברת לשלב ההפעלה המלאה והחל מהיום (שני) הנסיעה תהיה בתשלום.

נוסעי המטרונית יתבקשו להצטייד בכרטיס רב קו, לתקף אותו במערכת הכרטוס שברציפי המטרונית ולשלם עבור הנסיעה. תעריף הנסיעה במטרונית יהיה זהה לתעריף האוטובוסים. נוסעים שכבר מחזיקים בכרטיס הרב קו יתבקשו לתקף את הכרטיס, כך שיתאים גם לנסיעה במטרונית. כמו כן, יוכלו הנוסעים לבצע נסיעות המשך מהמטרונית ואליה במשך כ-90 דקות, כפי שנהוג לעשות כיום במערכת האוטובוסים במטרופולין.

המטרונית (צילום: צבי רוגר)
המטרונית (צילום: צבי רוגר)

בעקבות המעבר להפעלה המלאה של המטרונית, מופעל צוות דיילים בכל אחד מרציפי המטרונית והוא מסייע לציבור בהעברת כרטיסי הרב קו במכונות הכרטוס, משיב על שאלותיו ומספק לציבור הנוסעים מידע רלוונטי. נוסע שייתפס ללא כרטיס רב קו בתוקף צפוי לקבל קנס של 180 שקל.

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ: "מדובר במהפכה של ממש. כבר כיום, לאחר שלושה חודשים של נסיעות מבחן הגענו למספר חסר תקדים של כמאה אלף נוסעים מידי יום במטרונית. אני מקווה כי הפעלת המטרונית שתשנה את המציאות התחבורתית במטרופולין חיפה, תהווה מודל לערים נוספות בארץ ותעודד מעבר לתחבורה הציבורית".

מידע על המעבר להפעלה של המטרונית, מסלולי הנסיעה ותדירות הקווים ניתן לקבל במוקד כל-קו 8787*, באתר האינטרנט הייעודי של מערך התחבורה החדש metrobus.gov.il , אתר האינטרנט danmetronit.co.il  או במרכז המידע של אגד (2800*) ואתר האינטרנט egged.co.il.

ניתן לצפות בסרטון אנימציה, המסביר את תהליך הכרטוס:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות