fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחכה לנמל

דוד קסטל, בעל סוכנות ימית, החליט להתמודד על נשיאות נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, לאחר שכבר קיבל שני תארי אבירות בשוודיה ותואר קונסול כבוד. לתחושתו : "המצב באזור חיפה והצפון הוא בכי רע. ברגע שייפתח נמל חיפה החדש זה יהיה גורם תעסוקה מאוד משמעותי"
שני תארי אבירות. דוד קסטל. צילום: יח"צ

ביום חמישי יתבקשו יותר מ-500 חברי לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון להכריע דוד קסטל לבין המתמודד השני, אורי ברי. בשש השנים האחרונות שימש קסטל סגן נשיא הלשכה הצפונית. עם הודעתו של הנשיא, ד"ר גד שפר, על פרישתו, החליט קסטל לנסות לכבוש גם את היעד הזה.
הלשכה בחיפה ובצפון כוללת עסקים מחדרה ועד מטולה, ובהם מפעלים תעשייתיים, עסקים בינוניים וקטנים, יבואנים ויצואנים. בין החברים הבולטים ניתן למנות את אלביט, רפאל ונמל חיפה.

– אילו בעיות עיקריות אתה מזהה כיום בצפון בתחום העסקים והתעשייה?
"המצב באזור חיפה והצפון, כולל הגליל והעמקים, הוא בכי רע. יתרה מכך, לטעמי, המצב היום בצפון יותר חמור ממה שהיה לפני 10 או 15 שנים. יש אמנם סימנים של שיפור בתחום התחבורה, כי באמת נעשה פה מאמץ בתחום הזה מצד משרד התחבורה, אבל בסך הכל יש, לצערי, מעט השקעות בצפון".

שני תארי אבירות. דוד קסטל. צילום: יח"צ

 

קסטל משמש קונסול כבוד של שוודיה בישראל, סגן נשיא לשכת הספנות, סגן נשיא לשכת המסחר ויו"ר ועדת השיווק של העמותה לתיירות בחיפה. הוא זכה לבקר בארמון מלך שוודיה, בו נפגש עם המלך ואשתו, וכאמור, זכה לשני תארי אבירות מבית המלוכה על פעילותו. "השקעה המוצלחת ביותר היא השקעה בזיכרונות. אני ואשתי נהגנו לאורך השנים לנסוע כל שנה לחו"ל עם הילדים, ובכל שבת טיילנו איתם ברחבי הארץ וכך החדרנו בהם את אהבת הארץ" הוא מספר, "יש לי גם תחביב , איסוף יינות. יש לי בבית כמעט 300 בקבוקים".

איריס אסאדו- סיני

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב: "הד הקריות"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות