fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד ראש משפחת הפשע חרירי

נור חרירי נעצר על ידי משטרת זבולון על עבירה של נהיגה בשלילה. רישיונו נשלל לצמיתות בשל תיק נוסף שעומד נגדו על ניסיון לרצח
שודד
אילוסטרציה: פנתרמדיה
עו"ד תומר נוה
עו"ד תומר נוה (צילום עצמי)

כתב אישום הוגש בבית המשפט לתעבורה בעכו נגד ראש משפחת פשע שנהג בשלילת רישיון. נור חרירי נעצר על ידי יחידת הפסולים של תחנת זבולון, למרות שמדובר במספר רב של פסילות ואף נשלל לצמיתות בשל תיק נוסף של ניסיון רצח. חרירי, לו שבע פסילות נהיגה, קיבל את שלילת הרישיון האחרונה שלו בשנת 2010 ולמרות שנכח בדיון בבית המשפט, נמנע מלהפקיד את רישיון הנהיגה שלו.

ביום ראשון נהג חרירי ברכב בשפרעם, למרות שידע כי הוא בשלילה וללא רישיון נהיגה תקף ופוליסת ביטוח תקפה. לרוע מזלו, עקבו אחריו שוטרי יחידת הפסולים של תחנת זבולון בראשותו של רס"מ אלי כהן ועצרו אותו. ביום שני הוגש לבית משפט לענייני תעבורה בעכו כתב אישום נגד חרירי, על נהיגה ללא רישיון נהיגה, שימוש ברכב ללא פוליסת ביטוח בתוקף ונהיגה בזמן פסילה.

בכתב האישום אותו הגיש ראש שלוחת תביעות תעבורה עכו עו"ד עלי כעבייה פורטו מספר מקרים שונים בהם נתפס הנאשם מבצע עבירות תנועה בזמן שהיה בפסילת רישיון, אך הוא נמנע מלהפקיד את רישיון הנהיגה שלו בתחנת המשטרה. על פי כתב האישום, לאורך השנים המשיך הנאשם לנהוג למרות פסילות הרישיון שיוחסו לו. "בהיסח הדעת לא יוחסו לנאשם עבירות של נהיגה בזמן פסילה אלא עבירות על קנס והזמנות לדין בעבירות תעבורה אחרות שהפכו להרשעות".

יחד עם הגשת כתב האישום, הגיש עו"ד כעבייה בקשה למעצר עד תום ההליכים של הנאשם. עו"ד כעבייה טען כי בכל פעם שנתפס הנאשם נוהג בפסילה ושוחרר, הוא נמנע מלהפקיד את רישיון הנהיגה שלו וכי הוא מהווה סכנה לשלום הציבור. "התנהגותו והתנהלותו של הנאשם הופך אותו לפצצה מתקתקת, אשר קיפוח חיי אדם ממנה, הינו עניין של זמן ויד הגורל", טען עו"ד כעבייה ואמר כי בהיעדר חלופת מעצר יש לנטרל אותו על ידי מעצר עד תום ההליכים מאחורי סורג ובריח.

בדיון הקראת כתב האישום שהתקיים ביום שני בפני השופט אבישי קאופמן, הודה הנאשם בעובדות המפורטות הכתב האישום. לאחר הודעתו, הרשיע אותו השופט קאופמן בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום.

עורך דינו של הנאשם, עו"ד תומר נוה, הודיע לשופט קאופמן כי הצליח להגיע להסדר, לפיו יוטל על הנאשם עונש של מאסר למשך שלושה חודשים שירוצה בעבודות שירות ומאסר על תנאי של שמונה חודשים למשך שלוש שנים וקנס כספי. השופט קאופמן קבע בהחלטתו כי מאחר וקיימת אפשרות של הטלת עונש של עבודות שירות על הנאשם, יש להורות לממונה על עבודות השירות להגיש חוות דעת בעניין הנאשם, תוך עשרה ימים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות