fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד גבר שאיים לפגוע בזוגתו

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

לבית משפט השלום קריות הוגש  שבוע כתב אישום נגד תושב קרית חיים, 28, הנאשם בעבירות של איומים ותקיפה נגד זוגתו.

לבני הזוג ילד משותף כבן שנה וחצי ועל פי כתב האישום, בשבוע שעבר כשהיו בדירתם, במהלך ויכוח ביניהם ירק הנאשם על בת זוגו ואיים לפגוע בה כשהוא מתקרב אליה עם ידיים מאוגרפות. שעות ספורות לאחר מכן איים הנאשם, המיוצג על ידי עו"ד אביעד חייט, לפגוע בבת זוגו ואמר לה: "יש לך מזל שעל רצח יושבים בכלא אחרת הייתי עושה לעולם את הטובה הזאת וכבר לא היית כאן. הלוואי שתמותי".

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ

יומיים לאחר מכן, בדירתם, אמר הנאשם לבת זוגו "התינוק הזה חמוד והלוואי ולא היינו מביאים אותו, רק שהייתי נפטר מהגועל נפש הזה, שנקרא את, אני שונא אותך, תביני את זה ותפנימי את זה". במקרה נוסף במהלך שיחת טלפון בין הנאשם לאימו הוא אמר "אם צריך אני ארצח אותה ואותו". כתב האישום מייחס לו עבירות של איומים ותקיפת סתם.

בדיון שנערך היום (רביעי)  ביקשה התביעה המשטרתית להורות על הארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מנגד טען עו"ד חייט כי מדובר בנאשם שזו העבירה הראשונה שלו וכי מדובר באדם נורמטיבי שנסיבות החיים האישיים בינו לבין בת זוגו בשילוב קשיים כלכליים יצרו ביניהם מתח.

בית המשפט התרשם כי על אף העבירות המיוחסות לנאשם, הרי שמדובר בנאשם ללא עבר פלילי והימים בהם היה במאסר מהווים מסר חריף עבורו. בית המשפט נעתר לבקשת הסניגור ושיחרר את הנאשם למעצר בית מלא. "אני מברך את בית המשפט שידע לבצע אבחנה בין המקרים החמורים להם נחשפנו לאחרונה לבין מקרה זה. מדובר במקרה איזוטרי ומינורי וככל שהתהליך המשפטי יתקדם כך האמת תרים ראשה, או אז מרשי יוכל לשוב לשגרת חיים מלאה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות