fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיט: יואב עומר סגן אלוף אירופה

יואב עומר (צילום: איגוד השייט)
יואב עומר (צילום: איגוד השייט)

 

שני גולשים ישראלים השיגו אתמול (שבת) מדליה באליפות אירופה לבוגרים בדגם RSX שנערכה בסופוט פולין. יואב עומר, מהפועל שדות ים, שהגיע לשיוט המדליות כשהוא במקום השני, סיים אותו במקום הרביעי וכך בעצם שמר על מעמדו עם 64 נקודות שליליות והבטיח זכייה במדליית הכסף ובתואר סגן אלוף אירופה לבוגרים.

בנוסף, עומר הוכתר לאלוף אירופה עד גיל 21. בעקבות זכייתו במדליית הכסף באליפות אירופה, יקבל עומר מענק מיוחד בסך 28 אלף שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט.

יואב עומר (צילום: איגוד השייט)
יואב עומר (צילום: איגוד השייט)

עומר אמר לאחר השגת מדליית הכסף: "מתחילת השבוע הרגשתי טוב פיזית ומאוד שמחתי מהדרך שגלשתי. הייתי יציב ומיום ליום שמרתי על המיקום בטופ. אני שמח על היכולות שלי, אבל יודע שעדיין יש הרבה לאן להתקדם ולהשתפר. יש לנו נבחרת חזקה ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. אני מאד שמח ששחר צוברי איתי על הפודיום. זה מאד חשוב לנבחרת ישראל".

הגולשת מאיה מוריס מהפועל שדות ים תפסה את המקום הרביעי באליפות אירופה לבוגרות וזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה עד גיל 21. מוריס עלתה לשיוט המדליות מהמקום הרביעי הכללי. היא סיימה את המדל רייס במקום השישי והתברגה במקום הרביעי והמכובד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות