fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסע הרג בקריות: ספר, אשה ונער בן 16 נרצחו

זירת הרצח בשדרות וולברג בקרית חיים

רצח משולש מסעיר היום את הקריות. תושב קרית מוצקין מאבטח במקצועו חשוד כי רצח בשעות הצהריים את חברתו בשנות ה-40 לחייה ואת בנה בן ה-16. החשוד ברצח המשיך במסע ההרג, ורצח ספר מקרית ים, יוסף דוב , שנמצא ירוי במעלית בבניין משרדים בקרית חיים. שעתיים לאחר מכן התאבד החשוד ברצח  דב טגר, במכוניתו בקרית אתא, לעיני השוטרים.

גופותיהם של האישה ובנה טרם הוצאו מהדירה ברחוב וולברג בקרית חיים. על פי עדויות עולה כי התגלו סימני מאבק ואלימות קשים בזירת הרצח. החקירה הועברה לטיפול ימ״ר חוף בפיקודו של נצ״מ אלי אסייג.

בזירת האירוע סיפר אסייג כי כל כיווני החקירה נחקרים, וכי הגורמים לא היו מוכרים למשטרה. השכן רוברט בן סימון, שהכיר את הנרצחת סיפר כי היא היתה אישה נחמדה שגרה במשך 11 שנה בבניין. בנה למד בפנימייה באזור השרון. הוא סיפר כי היתה בקשר עם רומנטי עם החשוד ברצח שכאמור התאבד. השניים גרו יחד בדירתה. "היינו בשכנות טובה, עד לפני שנתיים. הניא היתה אישה טובה, תמיד גרה כאן באזור. לפני חצי שנה הכירה את הבחור ההוא. הוא כנראה היה קנאי. היא היתה אומרת לי 'רוברט תגיד שלום מהר ברחוב ותלך'" (צילומים: שי ווקנין)


זירת הרצח בשדרות וולברג בקרית חיים
רצח משולש בקריות
רצח על רקע רומנטי
החשוד ברצח התאבד לקראת הערב בקרית אתא

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות