fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השתמשה במחשב של הבן כדי לבגוד בבעל

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

בבית הדין הרבני בחיפה מתבררת בימים אלו תביעתו של איש עסקים אמיד מאוד שמבקש להתגרש מאשתו, לאחר שגילה כי יש לה כמה מאהבים איתם היא נוהגת להיפגש מאחורי גבו.

הפרשה התפוצצה לאחר שהאשה השתמשה במחשב של אחד מילדיהם של בני הזוג כדי לשלוח מייל לאחד המאהבים שבו כתבה כי המפגש איתו הותיר אצלה "טעם של עוד". באמצעות עו"ד שרין סולן, הגיש הבעל תביעת גירושין שבה הוא מבקש לנשל את האישה מכל רכושם המשותף בטענה שהמדובר ב"אישה נואפת" ש"זנתה תחתיו".

במהלך המשפט התברר כי לאשה היו לפחות חמישה מאהבים, חלקם תושבי הקריות, ובהם איש משטרה, מאמן כלבים, מאמן אישי ובעל עסק עצמאי. עו"ד סולן טענה בבית הדין כי, "האישה ניהלה  התכתבויות זימה עם בני זוג שונים" וגם הציגה את ההתכתבויות בפני דייני בית הדין הרבני האזורי" שם טענה האשה כי מדובר בקשרים וירטואלים בלבד.

מחשב
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

הבעל, מנגד – טען כי, לו היה מדובר בקשר וירטואלי, האישה לא הייתה מבקשת מהמאהב למחוק את ההתכתבויות עמה ואף לא הייתה טוענת בהתכתבויות עימו כי "אני מפחדת שבעלי יגלה", כך שהבעל סמוך ובטוח, טענה  עו"ד סולן,  "כי המדובר בבגידות רבות של האישה, כאשר על מאהביה של, נמנו  אנשי עסקים ובעלי חברות ואחד מהם אף  קנה לה תכשיט יוקרתי בצירוף מכתב אהבה".

לאחר שהאישה חזרה שוב ושוב על טענתה כי היה מדובר בקשר וירטואלי בלבד וכי היא מתנצלת על מעשיה וביקשה שלום בית, הבעל דרש כי תיבדק האישה במכונת-אמת ("פוליגרף"), אך משזו סירבה, החליט להמשיך בהליך הגירושין, כאשר ילדי בני הזוג כבר עברו למשמורתו עד להכרעת ביה"ד בתיק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות